Bort med allt det onda!

Hej hej!
Trött på det mesta men annars är det väl bra.
Nu ska jag ta bort allt som gör mig mest deprimerad, som jag känner varje gång jag går, ser när jag sitter och chillar och ser när jag tittar i spegeln. FETT!

Jag har träffat på tjejer som tycker det är skitsamma med överviktiga killar, men ingen av de verkar vilja något mer med mig ändå. Sen dessutom mår jag inte bra med att gå runt med 100 kilo. Det är lite för mycket.

Vad jag ska leva på är typ, plommon, havregryn, soppa och kaffe/te. Jag vill inte äta annat. Ska se om jag kan hålla det under en lång tid. Mitt mål var förut att gå ner 50 kilo under sommaren, om det inte skulle bli 50, så i alla fall en hel del att gå ner. Men jag har nog inte lyckats så värst med det känns det som. Fast andra säger motsatsen.

Jag ska ändra lite på hur jag är som person med. Vet att jag inte varit en bra person alltid och har dessutom förlorat på det. Om ett tag kommer ni få se en ny Erik som är en glad och strålande person. Som han varit förut, men lite annorlunda. Ska få tillbaka gnistan! :D.

P.s Tjejen jag träffade första gången på karnevalen, du är otroligt vacker!

Ha det bra alla där ute!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Sara

Du Erik! Jag hejar på dig! Du grejar det. :) Kramis!

2008-07-17 @ 18:38:25
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Tuss

erik , du fixar det hajjar på dig <3 .

älskar dig vännen du är underbar .

2008-07-18 @ 01:11:09
Postat av: Eriksmamma

Ja då får vi börja koka soppa då :))

2008-07-19 @ 07:37:35
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0