Försov mig :(

Hejsan folket!
Jag skulle iväg och bada med mina vänner i morse. Men jag försov mig. Vaknade för en stund sen. Vi skulle sticka dit halv tio och min syster ringde och väckte mig halv elva. Känner mig som en svikare. Men jag ringde mina polare och det verkade rätt okej ändå :).
Så nu ska jag klä på mig och dra ner på stranden. Lill Olas.
Det var meningen att jag skulle gå dit, men jag tar bussen istället. Går lite fortare. Kanske :P.
Sen går jag nog hem :).

Ajja nu ska jag då dra. Vi ses senare folket!
Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Eriksmamma

Ja och jag försökte ju väcka dig

2008-07-04 @ 11:50:53
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: Piff .

haha , alla försover vi oss i bland vännen.

klart att det är okej. Gillade din GREJ ahaha

pusspåre . <3

2008-07-04 @ 16:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0