Fullt upp?

Hejsan vänner.
Jag sitter framför datorn och kollar runt på nätet, samtidigt sitter jag och skickar sms med en kompis. Hon frågade när vi kunde ses eftersom det var länge sen. Jag skrev till henne vad jag ska göra idag, imorn osv. När jag skrev dom sakerna, upptäckte jag en sak..jag har mycket att göra? Det brukar inte vara så, men det känns bra, för jag vill ha saker att göra. Till och med så mycket att två polare ville att jag skulle följa med ner i stan när den ene ska pierca tungan. Men jag sa att jag inte kan för jag väntar på en polare. Hon åker med sin mamma, kusin och farmor. Så de är här nog snart :).
Länge sen jag träffade min polare, vars namn är Flay :).
Vi ska hem till henne, jag ringde henne i förmiddags och sa att jag är sugen på kaffe och då bestämde vi att vi ska umgås.

Ikväll ska jag se när min kompis, hennes mamma och en massa andra nissar ska dansa :). Jag har varit där en gång innan och det var roligt, så gärna fler ggr för mig :). Kaffet är ganska dyrt där nere, men det positiva är att när man har betalat 20 kr, så får man ta hur många koppar kaffe man vill. Så det är rätt okej :P.

Imorn kväll ska jag med min syster, Sara till det nya som har öppnat efter Baggens på stan som heter Inferno. Hon ville sitta där och softa lite, så jag hänger med henne.

På lördag kommer ju min kusin Petter ner :). Jag har en överraskning till honom. Jag tror inte han läser min blogg, men man vet aldrig, så jag skriver inte vad det är. Men det kommer jag säkerligen ta med här på bloggen när det väl gäller eller har varit ;).
Det skulle inte förvåna mig om Petter läser min blogg, eftersom min mormor gör det och bägge bor i Norrland. Kanske ryktet om min blogg har gått runt i lilla Malå. Gärna för mig. Jag vill ha så många läsare det bara går. Men jag tycker här är ont om kommentarer. Men det mesta är väl mitt fel, att jag inte har skrivit så mycket på sistone men som ni säkert ser så har jag tänkt ändra på det. Jag ska skriva oftare nu. Om jag så ska knyta ett snöre runt mitt finger för att komma ihåg det ;).

Jag vet, jag vet, jag vet...jag ska försöka få mina blogg inlägg kortare. Men när jag väl skriver så kan jag inte få stopp på mina "Magic fingers" :P.

Tipsa gärna alla ni känner eller så om min blogg. Den som tycker om att läsa, kommer trivas här, tror jag i alla fall :D. Det återstår att se. Men som sagt, skriv en kommentar om önskemål, kritik, hälsningar, eller vad som helst i min blogg, på vilket inlägg ni vill. Jag läser kommentarerna och sen finns dom där :).

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Susanna

Erik! Du är så gullig och hjälpsam.Tack för hjälpen idag hälsar Mats.Kram/Sussie

2008-07-03 @ 20:53:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0