Heeeej igen!!

Hej folket!
Förlåt, förlåt, förlåt. Men jag har inte varit på så jätte gott humör av olika orsaker. Så jag har gjort en massa saker för att få mig på bättre humör. Umgåtts med kompisar, chillat runder och varit med min kusin. Han åker snart hem :(. Men han har sagt att han har planer på att flytta hit :D. Det skulle nog vara roligt kan jag tro :).

Nu sitter jag hemma hos min kompis Emma och hennes kille är här med. Vi sitter och kollar på tv, lyssnar på musik och umgås. Jag visade de en video på youtube som har skrämt upp mig lite, men samtidigt tror jag det är ett skämt. Jag fick höra ett rykte om att det skulle ske under karnevalen som de visar på videon men det blev inget. Men jag gick och oroade mig ändå.
Vill ni se videon så gör det men jag säger bara: ta det med en nypa salt. Man vet aldrig.

http://www.youtube.com/watch?v=YEtCKxycpkY

Jag vill tacka alla som jag har umgåtts med och fått mig på bättre humör om saker och ting. Det har blivit mycket festande, så därför blir det mindre av det i fortsättningen. Men kul var det :D. Det var ju ändå Karneval i stan :).

Nu ska jag inte ta paus i mitt skrivande. Ni ska få se :D. Hoppas ni inte har gett upp hoppet om mig bara.

Ha det bra alla där ute!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: ZÄTA

Tjohej!

2008-07-14 @ 02:45:43
Postat av: tuss

svik inte nu då:D

hahah du skulle ju börja skriva skriv då sötnos.

sakanr dig vännen.

2008-07-17 @ 01:54:01
Postat av: Eriksmamma

Skönt att du är tillbaka har saknat ditt skrivande kram

2008-07-17 @ 11:50:55
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0