Helsingborg Festival

Hej folket!
Jag skulle skriva igår, jag vet. Men efter jag hjälpte min syster med stället så stack jag till polare direkt och stannade kvar och råkade somna på soffan hehe.
Så jag vaknade idag runt 12.00. Kändes lite dumt men vad ska man göra :P.
Det var då skönt att sova.

Snart är det Helsingborg Festival. Det känns inte som man har så mycket pengar men det får komma på något vis. Det är tänkt att jag ska dricka med några polare på torsdag, då festivalen börjar och jag vill köpa öl. Men det kommer inte gå :(.
Får se hur det blir.

Nu ska jag sitta här på soffan och surfa vidare och glo lite på tv :).
Jag ska in på en spelsida som jag har varit medlem på sen det startade, skit roligt är det :). Speciellt nu när man kan spela bingo och sånt där inne med juveler. Man kan ju satsa riktiga pengar med om man vill men det steget har jag inte tagit på bingon än. Men sidan är i alla fall www.king.com
Så kan man gå in där och kolla läget om man vill, jag heter som på andra ställen, Markow där inne.

Ha det gött alla!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska jobba på helsingsborgsfestivalen, haha. x) SÅ håll utkik! Haha

2008-07-23 @ 18:24:59
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Nina (Carina kusin)

Hoppas allt är väl äfter helgens äventyr! Välkommen att gå med i gruppen Släkten Lundström från Glimminge på facebook.com

2008-08-05 @ 00:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0