Jobb igen :D

Hejsan folket!
I förmiddags satt jag framför datorn och kollade läget på lunarstorm och så. Började skriva med olika människor och hade allmänt skoj :).
Jag gick in på en killes presentation och hörde en skit bra techno låt, lät lite smått löjlig eller vad man ska säga. Men på ett positivt sätt. Det var en födelsedagsgrej. Jag tyckte den var bra i alla fall och skrev det till honom. Så sa han att det var en oserlös grej som han gjorde i väntan på att hans släkt skulle komma på besök. Men han ska ha en hemsida sen där det kommer fler låtar som jag verkligen vill höra :). Det ska bli intressant, men i alla fall så kallade han mig att jag var en helskön kille :). Undra det, men det var då schysst sagt och det kändes rätt gött att höra :).

Sen åkte jag hem till Flay och umgicks, pratade med henne om saker och ting. Som vi brukar :D. Sen blev det fika med fin-folket som kom. Glass och faktiskt kaffe :P haha. Trivs med Flay och hennes underbara familj :). Sen blev det jobb för mig. Hennes pappa Mats skojade nog först men jag ville ändå. Blev svettig och grann. Men arbete är alltid gött :). Men tack för hälsningen Susanna, och till dig Mats: Det var ett nöje att hjälpa till, det gör jag gärna fler ggr :).
Tack för dagen med Flay :D. Jag kastade i dig och Emma i poolen. Svalkande? Hoppas det :P haha.

Ikväll har jag träffat gänget :D. Det blev att se när Emma och hennes mamma dansade. Det var roligt :). De är ju så duktiga med.
Hör och Häpna!! Det blev kaffe med! :D.
Jag var precis med gänget men stack nu hem om för att kolla min blogg och så. Nu ska jag vidare hem till Emma. Ha det gött på er!

P.s Förbjuden frukt smakar alltid bäst

Godnatt!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Flay

Ja, jag blev väldigt avsvalkad. Jävla fegis ;) Måste vi göra om nån dag. Ses imorgon iaf :D XoX

2008-07-04 @ 20:02:42
URL: http://flayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0