Jobbigt

Hej folket!
Jag skulle skriva varje dag, men samma dag som jag skrev det, kom det ett nytt bekymmer. Det verkar som att det är meningen att jag ska tyngas ner. Varför? Det är ju inte ens sant. Du är bara osäker på dig själv.

I alla fall så har jag ändå haft kul några dagar med vänner och familj :).
Jag var på fest igår hos en polare, vi var till sist 15 st i en trea :P. Men det gick ändå rätt bra och det var jäkligt skoj. Träffade på en söt tjej. Du vet vem du är, men jag tror inte du läser min blogg ändå :P.
Jag gick hem klockan 04.30 i morse och la mig 05.00, gick upp 07.00, duschade och stack tillbaka där jag var igår och städade. De ville inte att jag skulle besvära mig med det men det är klart jag kan. Jag har ju ändå varit där och haft kul, men vi hade kul idag med. Pratade om gårdagen om olika roliga saker och om vad folk gjorde osv :). Inget negativit igår på festen alls och sånt är skönt :D.

Nu har jag precis ätit och ska vidare hem till min syster och sen ska vi iväg till ett ställe och göra om det till ett café. Jag bara hjälper till lite på sidan men det är ändå kul att hålla sig igång :D.

Skriver mer ikväll när jag kommit hem :).
Ha det gött alla där ute!!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0