Kusin!

Hej vänner!
Idag är det lördag, det är fint väder och dessutom så kommer min kusin idag :D. Modern ska hämta honom på flygplatsen runt 14.00. Sen blir det att träffa honom :). Det var riktigt länge sen han var här sist och då var han här med sin lillebror Pontus.
Vi ska nog ha roligt ihop får jag hoppas :D. Någon som vill träffa oss? Skriv i en kommentar så ska det nog ordnas :).

Igår var det inte mycket att hänga i julgranen när vi gick till det nya "Inferno", jag och min syster. Vi var där med Niklas, Emil och Torsten. När vi kom till stället så stod det att man skulle gå runt om, så vi gick in på gården. Där satt det en massa människor på uteserveringen. Det var fullt. Så vi fortsatte in mot en altan och satte oss. Där var det helt tomt. Men vi kändes oss som apor i bur som blev utittade av en massa rika människor i princip. Kändes riktigt ruttet. Så vi gick vidare till seglaren istället och satte oss. Jag drack en öl och Sara drack en cider som jag bjöd henne på. Mer än så drack vi inte för vi tröttnade och åkte hem till Sara istället.
De andra åkte hem och jag och Sara stack ut med mina polare i A.A.L istället och umgicks utan för "Spiggens". Djuraffär. Vi var där en lång stund tills Sara gick hem och sen Emma och Andy gick hem. Därefter gick vi andra runder på stan och till sist skildes vi åt och jag gick hem och satte mig framför datorn en stund och sen gick jag och la mig. Tack för ni finns vänner<3

Nu ska jag dricka upp kaffet i min mugg och titta runt lite till på nätet och sen klä på mig :).
Ha det bra alla!

Hejdå!

P.s Kolla in denna sidan som min syster är med på: http://sararodett.blogspot.com där ser ni riktigt skickliga teckningar och annat som hon gjort :)

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0