Sol, bad och skratt :)

Hej hej!
Idag var jag på stranden som sagt och det var väldans roligt, mysigt, trevligt och underbart :). Jag var där med kompis-gänget jag är med i. A.A.L :).
Vi badade, solade och skrattade. Vad menar finns det att säga? Hehe. Vi var en del och bler fler, fler och ännu fler :). Sen blev vi mindre och ännu mindre. Till sist åkte vi hem med buss. Jag gick inte hem ändå :P. Men vadå, jag ville vara med polarna :). Plötsligt när jag sitter och ska vara social med polarna så ringer mobilen, det var mitt ex syster. Trodde hon var sur på mig för något en tjej uppe i Norrland hade fått ihop. Men i själva verket var det mitt ex kompis som hade yrat till det. Han är inte välkommen hos henne mer och det är nog lika bra. Han är lite skum *viskar*.

Nu sitter jag framför datorn och lyssnar på musik på min mp3. Jag la in fler låtar idag när jag kom hem. Härligt :). Tog bort och la till :). Nu ska jag hem till min syster, sen ska vi till krogen. Det nya stället som heter "Inferno". Ragga lite :P. Haha.

Jag är en romantisk kille och gillar att mysa och leva livet med promenader på stranden och äta piknik på en vacker äng eller bara ligga på soffan och se en film. Läsa upp en kärleksdikt som man skrivit till personen det gäller. Men ingen annan är på samma spår. I alla fall så är den personen svår att hitta. Undra om jag någonsin kommer hitta en sån tjej..börjar tveka.

Nu ska jag då iväg.
Tack för kommentaren Piff :). Och min kära mor :).
Jag älskar kommentarer och jag älskar er<3.

A.A.L Skål!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Eriksmamma

Det ordnar sig gossen med tjejer du är en fin kille

2008-07-05 @ 09:36:41
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0