Svett, blod och tårar

Hejsan!
Okej, rubriken kanske lät som värsta kriget eller något men det första jag skrev innan dom andra två grejerna, stämmer. En hel del :P. Idag har jag hjälpt till med flytt igen :). Jag hjälpte en väns kusin med flytt från Klippan till Landskrona. Så jag var i Klippan och vände två ggr.
Jag började flytt-dagen vid 12.00 ungefär och var klar 23.30. Fast vi var rätt många så tog det sin lilla tid. Men man får väl räkna med rese-tiden fram och tillbaka mellan Klippan-Landskrona med bil två ggr.
Men jag är rätt nöjd ändå faktiskt :). Det var slitsamt, det var det. Men till sist tog det slut och det var skönt kan jag säga, snacka om skönt det kändes att få känna sig stolt till sist :).
Nu är jag riktigt jäkla trött. Det var jag med eflter cirka 12 timmars flytt men jag stack hem om, hämtade läsk och stack vidare hem till Emma där Tobbe med var, så drack vi cola zero och såg film. "Bring it" eller "Bring it on" eller vad den hette :P.
Den var då bra i alla fall :D.

Imorn runt 12.00 sticker jag till lägenheten, dit vi flyttade in grejer och hjälper till lite med att packa upp och umgås :).
Ett riktigt trevligt gäng det där kan jag säga. Skämt och humör på högsta nivå så fort man tar ett andetag :P.

Kompisgänget jag umgås med om kvällar med mera kan jag ju inte glömma. Skulle jätte gärna beskriva er med egna speciella ord till er, saker om er som stämmer och som är det fina med er. Men jag är för trött för det nu och ni vet ändå att ni betyder jätte mycket för mig :).

En sak till innan sängen skriker halsen av sig. För ett tag sen skrev jag att min kusin Petter skulle komma ner på lördagen därefter men jag hade fel för mig. Det blev lite små-fel eftersom det är nu på lördag han kommer ner, den femte. Så vi ska ut några på krogen verkar det som och kanske till och med här i Landskrona :D.
Det hade varit rätt roligt, ska höra av mig till de imorn och kolla läget :).
Men som sagt, har ni förslag på vad man kan göra resten av tiden han är här så får ni gärna säga till, skriva i en kommentar eller meddela mig på annat sätt, ni bestämmer ;):).
Jag vill ju att han ska trivas, jag kan säkert få honom att trivas men har ni förslag på att ses så vore det kanon :).

Nu ska jag sova..
Godnatt på er gott folk!!

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0