3 dagar kvar

Godmorgon världen!
Nu sitter man här ännu en morgon till, men jag missade att skriva här i går morse bland annat eftersom jag försov mig rätt grovt. Vaknade vid 08.30, den tiden jag börjar om dagarna på sommarskolan. Så det var bråttom till skolan. Jag kom en timme försent. Men denna gången klarar jag mig säkert.

Imorn ska jag hjälpa mammas kompis med flytten som jag har lovat för länge sen så jag fick ledigt från sommarskolan eftersom flytten är samma tid som jag börjar imorn egentligen. Så det var schysst :). Jag tycker om att vara den som hjälper till. Jag har ju hjälpt min kompis Andrea med flytten med. Jag ville inte att hon och hennes kille Mattias skulle flytta härifrån för vi umgicks så gott som varje dag, men nu bor de i Lund :(. Men jag får väl åka dit och hälsa på någon dag. Men det är bara det att det kostar typ 50 spänn för mig att ta mig dit med tåget :S. Jag brukar åka på barnbiljett ibland för det är inte alltid de kollar biljetterna och ibland så är det okej.

Nu är det 3 dagar kvar tills vi slutar sommarskolan. Det känns rätt skönt :). Men ändå inte..

Snart är mogon kaffet klart och därefter är det skola som gäller. Lärarna är rätt schyssta ändå, eftersom vi får kaffe i skolan och bullar/bröd med pålägg som frukost. Det är grejer det :). Man blir som lockad att gå dit ännu mer plus att där är polare att träffa osv :). Man orkar med mer pluggande med när man har kaffe tycker jag :).

Nu ska jag gå och göra ve mig och sen dra vidare. Jag ska försöka att skriva något vid lunch med och ikväll ;).
Ha det gött alla där ute i vida världen!
Kommentera gärna :):):).

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Mor

Gillar att du går sommarskola tycker det är så skönt att du gillar livet kram

2008-06-24 @ 08:53:57
URL: http://markow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0