Fotboll :S

Hej.
Ikväll är det fotboll, Sverige spelar mot något. Så jag ska hem till min syster, dit det kommer några st som ska samlas och kolla på fotboll :). Det kommer nog bli riktigt roligt skulle jag tro. Ska iväg till min syster nu.

Min syster har med en blogg som ni kanske kan läsa om ni har lust, hon har skrivit lite om kvällen och kommer lägga in bilder imorn eller så från kvällen så kolla gärna där om ni har lust: http://sararodett.webblogg.se/ det är bara till att kopiera och klistra in :). Så kommer ni dit. Skulle det inte gå att göra med dator-musen så kan man göra det enkelt med ctrl + c (kopiera) och ctrl + v (klistra in) bara för skoj skull kan jag berätta att man kan klippa ut med ctrl + x :).

Ha det gött alla där ute!
Skriver nog förmodligen inte mer ikväll/ i natt men gör jag det så får ni kolla :D. Annars blir det imorn, jag lovar :D:D.

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Sararodett.webblogg.se

haha, gulligt när du skrev hur man klistrar och kopierar text, fint Erik, hehe. x) men det ska bli kul ikväll, vi syns om en liten stund! :D

2008-06-18 @ 18:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0