Godmorgon! Men inte för mig

Godmorgon!
Jag vaknade för en stund sen och det gjorde ont, ont i ryggen...aj aj..det är nog efter mockningen igår..
Men modern sa att det går över så jag får väl lita på det hehe.
Nu sitter jag då framför datorn på spelsidan samtidigt som jag sitter här och skriver lite..spelar lite emellanåt.
Jag får leta upp någon som är duktig på massage, jag själv kan ju en del om massage men det blir lite svårt för jag når inte, nej jag har inte försökt men lär nog göra snart hehe.

Usch..vad klockan blir mycket, bäst att sticka iväg nu på den vita hästen (svart cykel) och rida längs dom fina gröna dalarna (smutsiga och fula gatorna) och stanna vid slottet där den underbara prinsessan håller hus (skolan).
Äsch man får ju improvisera lite eller vad det heter :P.

Ha det så bra alla!
Jag skriver nog mer senare idag ;).
Hejdå!

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0