Hjälte?

God morgon vänner.
Nu är det morgon och jag sitter framför datorn med en kopp kaffe och njuter av morgon stunden. Jag börjar skolan idag 08.10 och då ska några snubbar från något i Malmö eller vart det var komma dit och dom kallar sig för "Sharafs hjältar" eller något och ska handla om heders relaterade saker. Det kan nog bli intressant men går sånt att stoppa egentligen? Går det att stoppa hedersmord osv? Jag tror inte det. Ingen lär ju sluta med det för att man säger "Det är inte bra att göra så, det är inte snällt" jag menar, hallå. Det är deras religion att göra sådana saker. Jag har ju emot det helt klart och vill gärna bli av med det. Men vad gör man? Det är en svår fråga som kräver ett svårt svar.

Men jag är i alla fall glad för en sak nu, jag är glad för många saker men det är så här att min bror Peder var här igårkväll och hans flickvän. Dom hälsade på någon gång efter klockan 23.00. Då tittade han på datorn och fick fast min kära f-knapp :D. Den har ju varit lös länge nu och det har varit jobbigt. Men nu slipper man det bekymret och hoppas att den fastnar för gott :). Tack bror! Till er som kom med era skumma men roliga tips om hur jag skulle kunna göra, har skrivit det lite längre ner, skrev det några dagar tillbaka.

Nu ska jag göra mig i ordning och dra vidare till skolan. Vill ju inte missa vårt besök ;).
Skriver väl vid luch eller så :).

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: älinpälinälinpälin

börjar inte du snart då? :P www.flowersarebeautefulsoareyou.blogg.se

2008-06-04 @ 08:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0