Jag tror inte hon överlevde :S

Hejsan folk!
Det har inte blivit så mycket blogg på sistone..men det är en del med skolan nu och man är ute i värmen medan den ändå är här och jag vet inte alltid vad jag ska skriva. Är sugen på att lägga in bilder men vet inte riktigt hur man gör..ska fråga en kompis hur det går till hehe.
Ni har ju önskat att jag lägger in bilder och det ska med komma. Ska se om jag får lägga in bild på Ida, ska lägga in bild på mina sletna skor som jag har skrivit om, lägga in bild på mig, modern och massa sånt. Ni sak få se folket :).

Nu är det så gott som natt och här sitter man och är varm...ska duscha snart..skulle gjort det förut i förmiddags men jag somnade istället och sen blev det inte så mycket av det för en polare kom hit. Fluffy kallas hon. Hon var här en runda och kollade läget men sen stack hon hem igen.

I morse fick jag bråttom..vaknade 07.45. Vaknade inte av larmet på mobilen som var inställt på 06.30. Skulle vara på skolan 08.00 fast jag brukar börja 3 timmar senare på tisdagar. Så jag sprang upp ur sängen, kollade en sak på datorn snabbt, borstade tänderna, klädde på mig och cyklade iväg till skolan. Tyvärr helt skäggig och svettig :P hehe. Såg nog ut som värsta uteliggaren eller något. Men vad fanns det att göra åt saken...inget. Att jag hade extra bråttom var för att vi skulle bli undervisade i HLR (Hjärt och lungräddning) idag. Ida, Danni och Sara undervisade det för oss idag. De var jätte duktiga :). Vi fick öva på en docka..men min docka dog säkerligen för det gick inget bra för mig. Alla andra klarade det först. Hoppas jag inte får vara med om en olycka och ska rädda en människa..då lär jag nog inte få komma till Himmeln. Men visserligen så gick det bra senare och jag klarade det :D. Man skulle trycka ner händerna i bröstet och sen blåsa liv i munnen på den stackarn..dockan hette "MiniAnne" haha snyggt :P. Sen fick jag lägga mig på golvet medan en klasskompis skulle lägga mig på rätt håll och sånt medan jag låg där. Rätt rolig undervisning faktiskt. Min underbara Ida är så duktig så :).

Imorn är jag typ ledig. Härligt. Men jag har lovat att gå på en kompis skolavslutning för att hon ska sjunga och sånt där så det får man väl göra. Det är Fluffy som ska sjunga. Hon sjunger riktigt bra kan jag säga. Om man kan lägga in låtar här på bloggen så ska jag lägga in en låt som hon har gjort, om jag får av henne. Sen ska jag nog ner på stan och träffa Ida<3.

Fick klagomål idag av lilla Sofi att texten är för liten och då slog det mig en tanke att ni kanske inte ser vad jag skriver..så därför har jag ändrat texten lite. Ni får gärna kommentera om det vad ni tycker om det blev bra eller om jag ska ändra det lite mer annorlunda osv.

Nu ska jag in i duschen.

Ha det så gött allihopa!

Godnatt!!

/Markow

Kommentarer
Postat av: trbn

Höll vi dig uppe så sent inatt markow? hehe

2008-06-11 @ 00:14:55
Postat av: Mor

jaha ja men inga bilder på mor

2008-06-11 @ 08:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0