Kunde inte vänta :S

Hejsan!
Jag kunde inte vänta tills runt 12.00 då jag skulle skriva detta inlägget..sitter i skolan framför en bärbar dator utanför klassrummen och skriver. Sitter och små-pratar med en kompis på skolan som heter Laila. Johanna och Daniela gick precis ut och skulle röka. Jag är så glad för att jag inte har behovet av att följa med. Jag har en snus i mun och det räcker gott och väl för mig nu mera. Det är riktigt skönt att inte ha ett rök-behov :).

Sitter nu och väntar på att Ida ska komma ut från föreläsningen som jag var på innan henne. Jag träffade Ida snabbt innan hon gick in, men vi ska förhoppningsvis gå och äta, jag Ida, Danni och Sara som vi brukar. Jag trvs så mycket bättre på skolan nu när jag har min flickvän här och vi har kompisar som vi umgås med. Känns mycket roligare att komma hit och vara här. Förut gick jag bara till skolan en liten stund och sen hem igen, eller så gick jag inte hit alls. Tappade lusten, men nu har jag hittat lusten igen och plockat upp den och ska försöka ha kvar den så länge det går. Kanske laga fickan så den inte ramlar ut igen ;).

Nu kom Ida ut och vi ska väl äta nu tror jag. Jag avslutar i alla fall inlägget nu. Ha det bra alla!
Ses ikväll.

/Markow

Kommentarer
Postat av: trbn

Hallu markow! när jag läser om din vardag så känns det som du har haft det riktigt tufft men sen du träffade flickan din så har du fått livslusten tillbaka. Tycker det är skit bra av dig! Keep up the good work vännen!

2008-06-04 @ 11:36:01
Postat av: danni

vad härligt att man har någon posuitiv inverkan på dig:) det märks att du inte har lika hög frånvaro nu som förut.

//hon som luktar bitch^^ :D

2008-06-08 @ 20:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0