Lill Ola

God morgon folket!
Idag ska vi ha friluftsdag i skolan i Lill Olas. Hela omvårdnadsprogrammet ska vara där verkar det som och vi ska leka lekar :D. Det kommer nog bli intressant, undra hur många som kommer hehe. Jag tror vi ska grilla och sånt med, får väl se ;).

Vi börjar 09.30 och det sämsta är att Ida inte ska dit :(. Jag som vill träffa henne där ju..men vad gör man ;).
Jag får väl träffa dig imorn älskling :D.

Det verkar inte som jag hade så mycket att skriva nu..men det kommer nog mer senare idag. Håll utkik :D.
Ajja nu ska jag dra. Ha det bra alla!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Mor

Tack för ditt skrivande Erik. Trevlig läsning på morronen och jag tycker att jag ser nya sidor av dig kram

2008-06-03 @ 09:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0