Matchen :/

Hej.
Igår stack jag iväg till syster på matchkväll som jag skrev om igår. Vi var en hel del där och det var riktigt skoj.

Sara Min underbara, verkligen underbara syster som kommer för alltid förbli min syster.

Mange
med sin fina sångröst.

Martina the blond med sitt härliga leende.

Danne den snälle filuren med rolig humor.

Torsten en kille som verkar tycka det mesta är chilli vanilli.

Niklas den glade killen som är ihop med min syster och har ett underbart leende och otroligt duktig på blanda drinkar.

Catrin en riktigt schysst tjej med glatt humör.

Emil en person jag inte träffat innan men verkade vara en schysst och glad kille.


Jag var då riktigt nöjd över kvällen i alla fall och det var nog de andra med :).

Idag så var jag på sommarskolan i morse och träffade polarna där och senare bjöds det på smörgåstårta som var god men den var lite annorlunda än andra smörgåstårtor men det är skoj med variation. Pia som jobbar på skolan gjorde den, samt hade bakat ett bröd som vi hade till fikat på morgonen :). Det var gott.
När vi slutade för dagen så hade jag, Sofi och Frida skit kul. Vi skojade och stojade :).

Resten av dagen var mest chill. Jag sov en del av dagen, samt träffade Sara, min syster en stund nere vid Muséet. Pratade om igår och tittade på knepigt folk i det fina vädret :). Det var speciellt en äldre dam som vi inspekterade en del, hon gick runt och log med hela ansiktet. En riktigt gullig dam faktiskt :). Hon var väl runt 80-90 år. Med henne i tanken diskuterade vi gamla damer som aktiverar sig mycket på äldre dar och vi var riktigt faschinerade av vad det finns för häftiga äldre med galenskap. Vi kom fram till att äldre som motionerar en hel del på äldre dar och aktiverar sig mycket är riktigt coola egentligen. Vi var riktigt imponerade om den saken :).

Imorn är det Midsommar! Härligt! Jag ska hem till Flay och träffa folk, men innan dess ska jag fira lite med familjen i brorsans och hans tjejs kolonistuga i Larvi här i Landskrona.
Men hemma hos Flay kommer jag få träffa Lilla Sofi, Emil och några till :).
Bada pool och grejer, härligt :).
Det kommer nog bli en trevlig midsommar antar jag och hoppas jag :).

Nu ikväll händer det inte så jätte mycket känns det som, förutom att jag har telefon tid. Polare ringer och jag ringer polare. Jag verkligen älskar att prata i telefon har jag märkt och jag är mycket för att smsa, jag gör det konstant. Skickar ju 3000 gratis sms varje månad så det känns rätt ok :). Laddar mobilen varje kväll när jag går och lägger mig och har den bredvid mig på laddning.

Nej nu ska jag snart gå och lägga mig. Riktigt härligt ska det bli :). Jag är faktiskt trött nu..ska bli skönt att sova.

Detta är då sista, allra sista blogginlägget för ikväll. Men det kommer nog mer imorn ska ni se ;).
Fortsätt gärna att kommentera :D:D.
Flay ska lära mig imorn när jag kommer till henne hur man förstorar texten, kan inte det dära riktigt. Så ska det bli lättare att läsa det jag skriver :).

Godnatt alla goa människor där ute!!

/Markow



Kommentarer
Postat av: Sararodett.webblogg.se

Aw, fina beskrivningar du gav av folket igår. :) Då ska jag skriva om dig. Erik - en mycket omtänksam, glad och kul kille som jag älskar att umgås med! Brodern min. :) Du verkar ha haft en kul dag i skolan också, gött :). Vi syns! Kramis!

2008-06-19 @ 23:29:22
Postat av: Flay

Kommer bli skitkul imorgon :D Längtar.

2008-06-19 @ 23:41:27
URL: http://flayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0