Midsommar och därefter

Hej vänner!
Nu har det varit midsommar, midsommar dag och söndag. En lugn söndag efter allt firande, allt skratt, all glädje, allt prat och allt annat fint. Dessutom minnen. Jag som många andra är nöjd med helgen. Det har varit mycket roligt, trevligt och fint.

Jag firade midsommar hemma hos Flay och där var Sofi, Frida, några hel schyssta killar från stockholm och annat folk. Kan inte skriva upp alla för då kommer detta inlägget bli alldeles för långt :P. Alla tackar för helgen och är nöjda. Ja..vad ska man mer skriva om allt förutom att man är nöjd för det som har varit och det som kommer vara, i minnet :). Fina minnen som man aldrig kommer glömma. Midsommar var alldeles perfekt och igår var hel schysst. Hade mysigt och roligt på samma gång. Det finns bilder från helgen på Flays blogg. http://flayan.blogg.se

Flay har ändrat om designen på min blogg och lagt in en bild på mig och förstorat texten. Det var toppen bra gjort av henne. Jag är nöjd över hur det ser ut och hoppas att ni gillar det med :). Ni får gärna skriva kommentarer och skriva vad ni tycker och tänker om min blogg och annat. Det är så kul att läsa era kommentarer för ni skriver verkligen verkligt fina kommentarer och sånt är väldans kul :).
Jag är över nöjd med att skriva blogg, man får verkligen skriva av sig och öppna sitt privatliv för folk men det blir som en bonus. Det är väl bra att folk kan läsa om en. Det är till och med som modern skrev i en kommentar en gång att hon läste om saker i min blogg som hon inte ens hade en aning om. Jag säger ju mycket till henne men något hade jag tydligen missat och det fanns med här :):P.
Min mormor brukar med läsa min blogg och det känns väldans kul :). Det är kul att veta att man har många besökare och folk berömmer en för ens skrivande.
Jag har hört att det inte är så bra att skriva långa inlägg men jag kan inte låta bli. När jag väl har börjat skriva kan jag som inte riktigt sluta. Det blir bara så och det är skönt att få skriva av sig :). Men jag ska försöka att skriva kortare inlägg och istället skriva oftare. Ska försöka också att inte missa någon dag eller så. Man får som nästan dåligt samvete när det är någon, eller flera dagar som man har missat att skriva. Men i helgen har jag inte kunnat skriva så mycket för jag har sovit hos Flay nu två nätter och då vill man inte sitta och vara asocial liksom.

Jag var hem om en runda igår men det var mest för att duscha och sånt dära efter att jag hjälpte Andrea med en flytt, möbler som flyttades från lägenheten i Landskrona flyttades till Dalby. Sen var det att bara hoppa in i duschen och sen åka till station och träffa Flay med flera, där man fick träffa Sofi och Frida :). Sen åkte vi allihopa vidare hem till Flay och chillade vidare.

Nu sitter jag med Flays bärbara i knäet och skriver blogg i fåtöljen medan Flay ligger på soffan och sjunger till Björn Rosenströms låtar. Hon är helt överlycklig efter att hennes kärlek kom hit till Skåne och hälsade på för första gången. Det går att läsa mer om på hennes blogg.

Nu ska jag nog ställa ifrån mig datorn och vara lite social. Sen blir det till att åka hem. Kram på er.

Hejdå!

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0