Midsommarafton

Hej.
Idag är det midsommarafton. Men ända fram tills för några dagar sen trodde jag att det skulle vara på söndag, den 22:a. Varför har jag ingen aning om :S. Konstigt. Men nu är det i alla fall idag och det är rätt nice :).

När man var yngre firades ju midsommarafton med familj, släkt och vänner. Det är så nu med på olika ställen men jag tycker inte det är riktigt samma sak längre, det känns inte lika viktigt mer.
Men å andra sidan så kan man ju fira midsommar med sina vänner och det är roligt däremot :). Som t.ex ikväll ska jag iväg till Flay som sagt. Jag tror att det kommer bli riktigt skoj faktiskt.

Jag ska sitta här en stund till framför datorn och kolla läget och sen in i badrummet och göra ve mig.
Ha det så bra alla där ute!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Flay

Skynda dig ! :D

2008-06-20 @ 16:25:41
URL: http://flayan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0