Mitt i natten

Hej natten.
Ett tag efter att jag kom hem från Flay så ringde en tjej-polare och frågade om jag kunde köpa ut cigg till henne. Så jag stack iväg och träffade henne. Hon sa att hon var med en som heter Lina som jag träffat några ggr innan och Malin som går i min parallel klass. Av en ren slump, för mig var Tobbe där med. Blev lite smått chockad eftersom ingen hade sagt något. Men det verkade rätt ok ändå. Vi har inte snackat så mycket på sistone men det kändes någorlunda bra i natt :).
Stack precis hem för jag ska sova. har ju sommarskola om ungefär 6 timmar. Så jag får 5 timmars sovande. Det får räcka :P. Jag brukar klara det rätt bra ändå ;).

Ska kolla lite här framför datorn och sen ta en natts sömn :). Ska bli sköönt, är väldans trött för tillfället. Så ska sen vakna, gå ut till köket, sätta mig här och skriva blogg samtidigt dricka en god kopp morgon kaffe. Det är grejer det. Sen cykla vidare till skolan och plugga matte. Lite jobbigt men vad gör man när man måste ha det gjort liksom. Det var en tjej som betydde mycket för mig som fick mig till att gå sommarskola. Men det körde ihop sig med henne :/, Men hon kommer alltid att ha en bit av mitt hjärta vad som än händer ;). Livet får gå vidare hur segt det än känns.

Men nu ska jag då gå och lägga mig som sagt.
Godnatt på er!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Sara

Kul att du hade kul på midsommar. :) Det hade jag med. Jag träffade faktiskt Niklas sen på vägen hem, så jag somnade gott sen. :) Kramis!

2008-06-23 @ 14:16:54
URL: http://sararodett.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0