Mitt i natten

Hej folket!
Nu är det mitt i natten och jag har nästan precis kommit hem från Kävlinge, var hemma hos Danni med Sara och Ida, fast Ida åkte hem tidigare. Hon åkte lite innan 17.00 ungefär. Efter att hon åkte hem spelade vi Twister, men jag ville inte vara med så jag fick snurra på den grejen istället och det var roligt att se Sara och Danni när de följde färgerna och satte rätt fot och rätt hand på dom olika färgerna.
En stund senare kom Dannis andra hund som flyttade in hemma hos henne idag. Han hade blivit kastrerad så han går runt med en tratt runt huvudet, såg rätt roligt ut :). Men den nya hunden fick träffa på deras hund som dom har haft rätt länge och det gick bra :).
Vi hoppade lite på studsmattan i Dannis trädgård och det slutade med vattenkrig och att vi bytte om och badade i poolen i trädgården. Det var riktigt roligt kan jag säga.
Efter det bytte vi om till våra kläder igen och satte oss och åt jordgubbar och jag drack go-kaffe.
Sen var vi inne lite på youtube och tittade på roliga klipp och så.
Till sist tittade v i på en bra film som heter "Wild Hogs". Har inte sett den innan men den var bra, vi såg inte hela men på det stället som vi avslutade filmen kunde man sen gissa hur det gick i restan av filmen, jag och Sara fick nämligen bråttom till våra tåg. Så Danni följde oss till station.
Jag hade riktigt trevligt ikväll och vad jag vet var det ömsesidigt :).

Innan idag så var vi på skolavslutning..det var väldans trevligt, hela omvårdnadsprogrammet var där, förtuom de som skolkade..tråkigt att folk kan göra det när det är sista dagen innan sommarlov. Men så är det ;).
Det delades ut priser till eleverna för olika saker och ting och det delades ut presenter till lärarna. Vår lärare Ditta så gott som grät när vi gav henne vår present som vi hade samlat ihop till.
Jag vann ett pris på skolan för att vara hela omvårdnadsprogrammets Kompis. Det kändes riktigt bra och det var roligt att bli nämnd i just sånt sammanhang.

Idag har det hänt en massa positiva saker men också en tråkiig sak och det är att jag sa upp vänskapen med en kompis. Men hon vet nog vad hon gjorde för fel, fast hon inte vågar nämna det eller så. Men det är den andra kompisen jag sagt upp vänskapen med på kort tid. Sa upp vänskapen med bägge av samma anledning..jag ska väl inte säga för mycket om vad det handlade om men det handlade om utnyttjande. Hade de bägge två kommit med förklaring till varför det blivit som det har blivit så hade det nog gått att lösa, men nu hade ingen av de det..

När jag var i Kävlinge ringde min mobill, det var modern som sa att vi inte har kvar vår dator hemma längre eftersom min bror har vår och vi har hans. Hans verkar mycket bättre tycker jag och mycket snabbare, så på sätt och vis får han gärna ha kvar vår dator ett tag till men samtidigt så är det lite synd att den inte är här för jag hade tänkt lägga in bilder här inne på min blogg som jag har lovat. Men antingen får jag åka hem till honom någon dag och göra det hemma hos honom eller så väntar jag tills vår datorr kommer tillbaka eller så..det löser sig nog;). Har lovat att ni ska få se bilder, men det kommer som sagt:).

Nu ska jag sova för jag ska upp ganska tidigt och träffa min vän Andrea..hon kommer till Landskrona imorn bitti till sin gamla lägenhet där hon bodde med sin kille, men nu  bor de hemma hos hennes pappa. Känns lite tråkigt att inte kunna träffa de lika mycket som förr..innan var det bara till att gå några meter för att träffa Andrea och Mattias, eftersom dom bodde nära mig. Så nu ska Andrea till deras gamla lägenhet imorn bitti och rensa ut lite saker. Jag ska vara där runt klockan 10.00 på morgonen så det är lagom att lägga sig nu..

Godnatt mina vänner små!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Ida

synd att jag inte kunde vara kvar med dig älskling men du vet att jag måste priotera hästarna ganska högt annars fungerar det inte på tävling eller hemma. Puss

2008-06-14 @ 22:45:23
Postat av: SaraRodett.webblogg.se

va kul att du blev hela programmets kompis. :D Och tråkigt det med avslutande av vänskap. Utnyttjande är ju det värsta som finns jue. Men du vet vilka dina verkliga dudes är, jag är en av dem. ^^ Och det är jag jävligt glad för. Din blogg är kul och intressant, alltid kul läsning! Keep it up! :) Kram broder!!

2008-06-16 @ 21:59:44
Postat av: Flay

Nej nu får du fan skriva något bompis! :p

2008-06-17 @ 03:18:43
URL: http://flayan.blogg.se/
Postat av: Mor

Har kollat igen inget nytt bloggande saknar det kram

2008-06-17 @ 08:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0