Lingon med Palt

Hejsan vänner!
Nu sitter man här och skriver igen, det jag verkligen trivs med. I love it so much! Det är rogivande på något sätt eller vad man ska säga. Men det har jag ju redan berättat hehe.

Idag har det varit riktigt varmt fast det har varit ganska dåligt väder, jag har varit så varm hela tiden och det är ju nästan jobbigt. Jag ska snart lägga mig så jag får duscha imorn bitti, innan jag drar till skolan på skolavslutning. Har länge funderat på vad jag ska ha på mig men har kommit fram till att det blir shorts som jag fått av Ida och en skjorta. Som jag hade på kalaset hemma hos Ida. Det blir nog bra så :). Nu är ju till och med mitt skägg rakat, så jag ser inte vidare ovårdad ut heller. Skönt.

På spelsidan hade jag och några kompisar roligt. Vi har skojat jätte mycket när vi har spelat och chattat. Speciellt om Lingon med Palt. Det var efter ett sms jag skickade till en kompis i Norrland och så har hon ju visat det för alla och alla har haft roligt åt hehe. Jag och Ängel gjorde roliga gimaser på webcam..Ada fotade oss :S. Haha snacka om fula bilder det blev på oss :P. Bäbis..du är också rolig du :). Kram på dig. Rumpan är snäll med :).
Får ju inte glömma Kakan, Madde och Mumsan heller. Ni är helt suveräna. Och Staaar, Biff och Trbn med. Nu kan jag inte sitta och skriva om alla..då blir detta inlägget mega långt. Men ni som är mina vänner irl och på internet vet vilka ni är :). Måste bara berätta hur rolig Blackhole såg ut när hon kom hem från fest, såg henne i Webcam. Hehe stackars du glada student :).

Jag har ju lovat att lägga in bilder men lovar det kommer snart, ni kommer inte bli missnöjda ;).
Nu ska jag då sova. Ha det gött alla där ute!! Kramar på er i massor!

Godnatt!

/Markow

Kommentarer
Postat av: trbn

det är klart att du ska sitta o skriva om alla... speciellt långt om mig! ^^ ;) muhahahaha

2008-06-12 @ 18:57:58
Postat av: Ronja

mhahaha ren å lingon å palt hahah du e galen

2008-06-14 @ 10:20:16
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0