Självlysande dunderkulor

Heeej folk!
Igår (fredag) var jag med Ida och Danni i Lund och gick på bio :). Så gullig som Ida är så bjöd hon mig :). Vi såg en bra film och som var skit rolig :). Den hette "Brudensbästeman" tror det satt ihopa. En romantisk komedi. Mycket fina scener men samtidigt en del skit roliga scener :D. Det är så kul att ha med Danni när vi gör saker för hon är så glad av sig och verkligen lyser upp tillvaron. Jag är glad att jag har fått henne och Sara som vänner på köpet :). Två otroligt trevliga människor förutom min underbart goa flickvän<3. Jag trivs med dom tre jätte mycket. Sen får man ju inte glömma Marielle, Evelina och Fifi heller. Marielle (Den snuskige), Evelina (Den livligaste) och Fifi (Den havande).
I alla fall så när jag, Ida och Danni var på station i Lund och väntade på tåget efter att vi sett filmen sa Danni något väldans roligt. "Jag luktar beach" men det roliga med det var att hon sa det lite för fort så det lät som att hon sa "Jag luktar bitch". Som jag skrattade haha. Det gjorde Ida och Danni med men jag såg ut att ha mest roligt åt det haha. Jag sa till Danni att den kommentaren kommer att hamna på min blogg och hon bara skrattade. Haha det var riktigt roligt kan jag säga. Det är roligare när man själv hör det men ni kan nog tänka er hur det lät :P. Det var en riktigt rolig dag i alla fall. Det får vi ta och göra om tjejer :). Men då får vi ha med Sara också för det är en rolig människa det med. Hon lyser också upp tillvaron..jag har aldrig sett henne sur eller ledsen på något sätt faktiskt. I och för sig har jag inte känt henne så jätte länge så man kanske lär få se det någon gång men jag tvivlar på det hehe :P.

Idag har det inte hänt så jätte mycket förutom runt klockan 17.00 ungefär, då stack jag ut med modern på stan, vi stack ner till en pizzeria och träffade min bror och hans två polare, ett par som pratar mest engelska. Snubben är amerikansk, men jag vet inte om hans tjej är det. Men jag bättrade upp min engelska där lite. Det kändes bra :). Man kanske får ta och träffa dom två mer i sommar så engelskan kommer på rätt fötter. Jag ska ju plugga engelska under sommarlovet och lika dant med matten i två veckor på sommarskola. Jag har ändå inte så jätte mycket att göra i sommar. Ida ska jobba en hel del så det blir inte så mycket att träffa henne men någon gång blir det väl och det är jag glad för :). Det verkade inte som att jag får jobb i sommar heller..men det får lösa sig på något sätt :). Finns lite små-jobb man kan göra förstås, det är alltid något ;).
Men i alla fall så efter pizzerian fick jag i uppdrag av brorsan min att sticka hem dit han och hans tjej bor, gå ut med hunden och fixa disken i tvättmaskinen. Sen så stack jag ner på Maddes, mitt stamcafé och lämnade lägenhets nycklarna till brorsan och sen stannade jag kvar där ett tag och drack kaffe och umgicks. Efter det stack jag hem till min kompis Linda och drack lite mer kaffe där och umgicks.
En stund senare ringde min syster och frågade om jag ville träffas så vi stack ut på en kvällspromenad en timme. Kom hem för en halvtimme sen. Så nu sitter jag här med hörlurarna och lyssnar på musik :). Ska sitta här ett tag innan jag går och lägger mig.
Jag funderar på att gå en kvällspromenad varje kväll, det är ju nyttigt och sociallt om man går med någon annan. Min syster ville gå fler rundor en annan kväll så vi gör väl det snart igen :).

Snart är det sommarlov. Hääääärligt :D. Då blir det slappe-dagar (förutom tiden jag ska plugga) ;).
Denna sommaren har jag tänkt gå ner en massa kilon med så det ska bli spännande, har en målvikt som jag ska gå ner till som folk inte tror att jag klarar, nästan inte jag själv heller men hamnar jag någonstans i närheten blir jag ändå glad :). Ska dumpa läsken helt och hållet och hålla mig till kolsyrat vatten, har ju en sodastream här hemma som man gör eget kolsyrat i så :).
Min målvikt är att gå ner 50 kilo. Har hört att det är dum planering, men vadå då..känner jag mig bättre av det så gör jag det.

Nej nu avslutar jag detta inlägget så det inte blir allt för mycket att läsa, så ni kanske tröttnar eller något hehe. Men skriv gärna kommentarer. Det är så roligt att läsa.
Kram på er!!

Godnatt!

/Markow

Kommentarer
Postat av: trbn

Måste säga att jag är grymt impad av dig markow! Tror inte att jag nånsin vart med om nån som håller igång så mycket som du, är det inte det ena så håller du på med andra grejer! Motion är ju livsfarligt ;) Kepp up the good work! och ditt bloggande... alltid lika kul läsning! :)

2008-06-08 @ 02:01:50
Postat av: Mor

måste säga att det är kul läsning och så får man vata lite bra att du ska gå sommarskola kram

2008-06-08 @ 17:05:26
Postat av: Mor

måste säga att det är kul läsning och så får man veta lite bra att du ska gå sommarskola kram

2008-06-08 @ 17:06:36
Postat av: Danni

haha du skrev det ´trots allt xP men jo det var jättekul i fredags, hoppas det blir fler gåpnger óch att aklla dåp kan hänga med. du skriver vä'ldigt vbra :)

2008-06-08 @ 20:46:12
Postat av: Ronja

självlysande dunderkulor hahahaha

2008-06-11 @ 22:12:24
URL: http://sweetlikehell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0