Trött med kaffe i hand

God morgon vänner!
Jag sitter framför datorn med en kaffe och skriver i min blogg nu, det kallar jag morgon. Det är livet med morgon kaffe och sitta och skriva blogg. Jag känner mig skapligt trött, men det är väl för att jag har hållit mig sysselsatt igår.

Igår så tog jag mig till min kompis Linda och var där under dagen med henne och hennes barn. Plötsligt så blev Linda och barnen hungriga så hon ringde efter mat från Infartens pizzeria, hämtade det och jag, Linda och hennes två minsta, Kim och Angelin cyklade ner till Karlslund och var där i värmen och hade det mysigt. Den enda som saknades var Ida<3 :). Men jag hade henne i tankarna, så det var rätt lugnt ändå.
Lindas barn sprang runt och lekte, matade djuren som är där ute och umgicks med andra barn som var där. Sen cyklade vi vidare till ett stall som ligger där i närheten för att Lindas dotter vill börja vara i stall och börja rida. Men där var ingen man kunde prata med om det, så vi cyklade vidare hem. Sen var jag hos Linda ett tag till men stack hem lite senare.

Jag satte mig framför datorn och spelade lite, sen gick jag och tittade på tv och somnade. Jag sov gott :).

Jag har fått många fina kommentarer i min blogg tycker jag, det får ni gärna fortsätta med. Tack för kommentaren jag fick Danni. Det är roligt att du med har börjat läsa min blogg. Ja, vi hade roligt i fredags, det håller jag med om fullständigt :).
Tack för kommentarerna till dig med Mor. Upptäckte när du kommenterade att det verkar som att jag skriver saker i min blogg som jag inte har sagt till dig, så du verkar få läsa det här istället. Hehe.
Tack för alla dina kommentarer Trbn. Det är lika roligt varje gång när jag fått veta att du läst min blogg och skrivit en kommentar. Då loggar jag in så fort jag kan för att läsa vad du har skrivit :). Jag tycker om alla kommentarer jag har fått och skriker efter fler tack :): Det är bra med kommentarer för då kan jag göra min blogg efter önskemål, hur ni vill läsa min blogg för att ni ska känna er mer motiverade.

Så småningom ska jag lägga in bilder, ska låna en digitalkamera, ska se om jag kan låna Idas digitalkamera. Ska fota mitt liv så ska ni få se, bland annat mina sletna skor som jag skrev om för ett tag sen, som jag nu har dumpat och har i stallet hemma hos Ida istället.

Nu ska jag in i duschen och göra ve mig och sticka till skolan. Göra det sista i skolan som behövs innan man kan ha gott samvete under sommaren.
Ha det så härligt allihopa i värmen, känns som det är varmt ute redan nu så här tidigt på morgonen. Kram på er alla!

Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Eivor Hultdin

Hej du! Vad trevligt Du har skrivit på din blogg. (Jag fick tipset av din mor att Du skrivit).Så länge det inte är alltför personligt så är det trevlig läsning för alla och envar. Jag tycker Du är duktig på att formulera dej, det har jag ju alltid tyckt.Kram Mormor.

2008-06-09 @ 15:07:50
Postat av: Ida

Hej älskling super med en blogg så att dem som har att göra hela tiden kan hänga med i ditt liv när vi inte är ihop. Ska ringa dig snart ska bara göra mig iordning för natt. Puss

2008-06-09 @ 22:53:18
Postat av: Anonym

Hej älskling super med en blogg så att dem som har att göra hela tiden kan hänga med i ditt liv när vi inte är ihop. Ska ringa dig snart ska bara göra mig iordning för natt. Puss

2008-06-09 @ 22:54:20
Postat av: trbn

vassego Markow! Alltid lika kul att läsa din blogg! Bilder i en blogg är alltid lika kul :) Spelar ingen roll om det är kort på ett gräs strå eller på en massa folk ^^

2008-06-10 @ 01:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0