Vad kasst av mig

Hejsan vänner.
Jag vet att jag är dålig på det, men jag vill verkligen försöka tills jag lyckas. Jag ska skriva oftare. Men är det någon som läser? Kommentera gärna så jag ser om jag har läsare :). Har bett om detta förut men jag gör det igen :P.

I alla fall så var det näst, näst sista dagen av sommarskolan igår, men jag var inte där. Jag hjälpte mammas kompis med flytten som jag skrev om igår att jag skulle. Det var jobbigt kan jag säga. Vi var tre stycken som flyttade en massa möbler. Men det kändes ändå rätt okej fast det tog sin lilla tid hehe. Det var inte så svårt att få ner möblerna från den gamla lägenheten till bilen men att få grejerna från bilen till den nya lägenheten kändes först som en gåta.
För det första kunde man inte parkera så bra, så vi fick parkera mitt på en cykelväg så vi var tvugna att flytta först möblerna in i trappen och sen köra iväg bilen till ett annat ställe.
Vi bar grejerna från första våningen i trappen upp till fjärde våningen, det var smala trappor och ingen hiss. När vi gjort halva var vi så gott som slut alla tre. Svetten rann nerför kroppen på en, min tröja var alldeles dyngblöt, så därför var det skönt att cykla hem till en varm, underbar dusch och tvätta av sig allt hemskt :P.
Men det kändes bra att hjälpa till och jag är den personen som inte kan säga nej eller säga ifrån, när jag skriver så menar jag inte att jag inte vill hjälpa till. Jag vill jätte gärna hjälpa till, till och med så mycket att det kanske krockar med något annat som man skulle ha gjort men det har inte gjort någon större skada än ;).
Jag tycker om att vara igång och ha något annat göra så jag slipper sitta här hemma dagarna ut och dagarna in. Det är ju bättre att hålla igång :).

Idag var det näst sista dagen på sommarskolan och jag var där :). Men jag kom hem halvtimme försent. Dumt av mig men jag ska försöka bättra det mer, fast det är sista dagen på sommarskolan imorn. Men det ska bli skönt med helg efter 2 veckors sommarskola. Då får jag sommarlov :). Det känns väldans bra och skönt!

På lördag kommer min kusin Petter från Norrland ner till Landskrona, Skåne :). Ska bli gött att träffa honom faktiskt. Folk säger att vi är lika varandra? Både jag och Petter har nekat till det alla gånger, men när jag väl har tänkt efter på sistone så känns det som att folk har haft rätt. De som träffar oss medan han är här nere kan ju få jämföra oss ;).
Egentligen skulle två kusiner, hans två systrar också komma ner men av någon mystisk anledning så kunde inte de följa med ner :(. Men det kostar ju förstås en slant att ta sig 140 mil ner i Sverige. Så det kan jag förstå ändå. Men jag hade gärna velat att de följde med :(. Men vad gör man? Inget kan man göra åt saken.
Kusin Petter vill festa när han väl är här nere, så det får man väl lösa på något sätt, fast jag inte är så mycket för fester egentligen. Jag får kolla runt om det är någon som vill hänga med, kanske du som läser detta just nu? Det går att skriva i en kommentar till mig isåfall :).
Det blir att vi antingen går ut på krogen eller sitter hemma hos någon eller så.

Jag är singel nu mera som jag redan har nämnt, och det är väldigt tråkigt, Det känns riktigt ensamt och eländigt. Men allt måste stämma i ett förhållande med. Men någon gång hittar man väl en tjej igen får jag hoppas. Jag har varit förlovad en gång och kan säkert vara det igen men det lär nog få dröja tills det blir sånt igen. Först och främst vill jag ha ett förhållande, kanske inte nu direkt men någon gång, hemskt gärna :).
Jag fick höra en väldigt rolig sak häromdagen när jag pratade med en tjej-kompis i telefon.
Hon sa: Det var två stenar som gick över en väg, plötsligt blev den ena stenen överkörd av en lastbil, då sa den andra stenen "Kom nu, singel".
Ni ska bara veta hur mycket jag skrattade, kanske för att jag var övertrött, eller bara för att det var riktigt roligt. Tack Mumsan för du fick mig på bättre humör för det tillfället. Jag önskar lycka till, till dig och TreBen. Jag tycker om er bägge två jätte mycket. Hoppas att det blir ni två :).

TreBen som jag kallar honom för efter att Ada kom på det heter egentligen Trbn på den spelsidan jag spelar på, där finns också Mumsan och Ada.
Där finns en massa roliga människor, men skulle jag skriva alla så får ni en roman att läsa i ett enda inlägg och det skulle bli lite för mycket att läsa kan jag tro ;).
Om ni vill veta vad det är för spelsida jag pratar om förjämnan så ska jag passa på att göra lite reklam:

Välj språk, ladda ner programmet, registrera, logga in och sen chatta, spela, cama, gör profil m.m..
www.onlinebandit.se (Förkortning OB)


Nu ska jag själv in där och kolla läget, så vem vet, vi kanske ses där? Om ni vill så säg gärna när ni väl är där vart ni fick tipset så skulle ni hjälpa mig med. Kanske lite reklam för min blogg :).

Jag skriver mer ikväll, lovar! ;).

Ha det bra alla!
Hejdå!

/Markow

<3<3<3Du finns i mitt hjärta, Du kommer alltid göra det, fast det inte är Du och jag mer.<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sara

En Erik som inte tycker om fester längre? Det var det värsta, haha. :P Vi får ses i helgen tycker jag! Kramis. Jag läser! =)

2008-06-26 @ 19:07:44
URL: http://sararodett.webblogg.se/
Postat av: Trbn

Maaaaaarkow min lille plutt!!!! klart att jag läser! pusskramhej! ;)

2008-06-26 @ 22:21:36
Postat av: Trbn

det hoppas jag oxå att det blir.... :)

2008-06-26 @ 23:27:25
Postat av: Tvilling <3

Lusläser lite då och då, så mkt läsning på en gång :p Men väldigt rolig läsning i alla fall.. Kramis på dej min tvilling <3

2008-06-26 @ 23:28:15
Postat av: Tobbe

<- Läser

2008-06-28 @ 15:14:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0