Godmorgon Världen!

Godmorgon vänner!
Jag vaknade för cirka 10 minuter sen, så det första jag gjorde var att skicka ett sms till min skatt, sen satte jag mig vid spisen och rökte en morgon cigarett. Jag ska snart in i duschen och efter det till skolan.
Jag har sovit jätte gott, fast jag inte somnade ordentligt förrän halv två i natt, men därefter var det härligt:).
Larmet på mobilen ringde med "Flintstones" och av den vaknar man ganska med detsamma.

Idag är det onsdag så då har vi "EPA" i skolan och det står för Eget planerat arbete och då får man jobba med lite vad man vill och gå hem när man vill, tror jag, jag har inte förstått det där riktigt :P.
Men annars är tiderna från åtta till ett, så det ska nog gå bra.
När jag kommer till skolan, träffar jag ju ändå Ida och hon stöttar en jätte mycket i skolan, hon har fått mig att ta skolan på mer allvar, dessutom så har jag inte tänkt på körkort så jätte mycket förut men hon har fått mig att tänka på det och jag kanske tar den delen på allvar med.

Jag känner mig riktigt seg nu när jag sitter här och skriver, gäspar flera ggr om, händerna känns som gelé och jag känner mig riktigt trött. Men det försvinner i duschen.

Det känns som att fler och fler läser min blogg, till och med modern har börjat med det :P.
Farsgubben vill med läsa, men han vet ju inte ens hur man sätter gång i en dator men det får jag ta och lära honom en dag. Det enda han kan på datorn är att spela flipperspel, om man letar upp det till honom,
Men han är go, min egen lilla farsgubbe, han fyllde nyligen 65 år och då blev han pensionär från polisen efter 45 år i tjänst.
Lite små stolt är man över honom förstås, jag menar det är ju ändå rätt länge och skulle man palla det själv? Har jag ingen aning om.
Farsgubbens fru skulle då läsa min blogg sa hon, hon vet hur man gör. Hon är schysst faktiskt, man får en go kram varje gång man kan kommer dit, man känner sig välkommen.

Nej..nu ska jag vidare, skriver senare idag igen.
Ha det bra människor!
Hejdå!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Susanna

Ha det bra själv/Sussie

2008-05-29 @ 00:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0