Kalas

Hejsan svejsan gott folk!
Jag är lite trött efter går kvällen med grillning och skojigheter. Jag åkte nämligen till Råga Hörstad som ligger utanför Landskrona någonstans med min syster Sara. Där träffade vi Magnus, Daniel, Torsten, Niklas, Sandra, André (har jag för mig han heter) och någon till som jag inte riktigt känner. Vi grillade någon stek, Niklas var grillmästaren. MIn syster Sara är ihop med Niklas, så gulligt par:). De har hållit ihop länge nu och det är jag glad för.

Idag ska jag på kalas hemma hos Ida, hennes styv-pappa har fyllt 50 år, så det ska komma runt 30-40 st dit. Jag är lite nervös för att jag har bara träffat hennes familj och nu ska jag få träffa vänner till familjen. Det ska bli spännande.
Kalaset börjar 15.00 och jag ska vara där vid 12.00-13.00 någon gång.

Ida har köpt jätte fina shorts till mig som jag ska ha på kalaset, jag visste inte först vad jag skulle känna när hon gav mig dom. för att det är första gången en tjej har köpt kläder till mig. I mitt förra förhållande där jag var  förlovad, var det mest jag som köpte saker, ibland mot min vilja.

Men jag är så glad för Ida, hon är så underbar. Ida, du är underbar, hoppas du vet det:).


Nej nu ska jag in i duschen och sen göra mig i ordning och sticka vidare till Ida.
Ha det så bra alla där ute!

/Markow

Kommentarer
Postat av: SaraRodett.webblogg.se

Naw, så sött av din Ida att köpa shorts. :D Gulligt minsann! Ha det så trevligt på kalaset, nu ska jag också på kalas. Hejsvejs! :D

2008-05-31 @ 15:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0