Kunde inte låta bli :P

Hejsan läsare..
Jag kunde inte låta bli så jag kom in och skriver ett inlägg till innan jag lägger mig..
Det är bara det att det känns så befriande på något sätt att skriva det man känner och det gör jag varje dag annars men det är lika bra att skriva ner och veta att folk läser, kanske kan dom hålla med eller tycka tvärtom om saken man skriver om eller så ;).
Men det är bara det att när jag skrev inlägg sist idag så blev det att jag skrev klart det jag skulle skriva och efteråt kom jag på mer att skriva men hade inte riktigt orken att lägga till orden och meningarna och ville inte att något skulle förstöras på något sätt eller.
Jag är ju ny på detta med blogg och då kan man inte allt, inte än. Det kommer nog skulle jag tro.
Nu har jag gjort reklam för min blogg lite överallt och hoppas på att folk kommer och läser vad jag skriver.
Det är ju bra att andra kan veta hur min vardag ser ut osv. Inte mig emot.
Jag har fått nya kompisar på sistone lite överallt och kompisar kan man inte få för mycket av, men av någon rätt konstigt och mystisk anledning har det blivit att jag mest har tjejkompisar. En del anser det som att man är homosexuell då..men hallå..kan man inte få ha vilka kompisar man vill av vilket kön man vill?
Jag är 100% Heterosexuell och som jag skrev innan ska jag skriva om "suprisen som jag kallade det för ni skulle bli nyfikna :P.
Jag har en underbar flickvän som jag älskar..en helt underbar tjej som alla jag känner inom familj och vänner tycker om. Ingen har sagt något negativit om henne och det är ju ändå många som träffat henne. Men tur är det att dom inte har gjort det, men vet ni vad? Jag hade inte brytt mig om någon sagt något negativt ändå;).
Jag får vara med den jag vill och ingen annan bestämmer något annat;).
Du vet vem du är och du vet vad jag tycker om dig..du vet att du har en nyckel till mitt hjärta <3.
Och mina vänner, ni vet också vilka ni är, vissa är mer speciella än andra ;).
Mina vänner ställer upp för mig och jag ställer upp för er, mina vänner..det är ofta ni kommer till mig då ni behöver stöd och råd..det känns bra att hjälpa till..fortsätt med det :).
Jag märker att jag skriver långt i varje inlägg och hoppas det är ok för er läsare, men skulle det hända att ni vill ha det kortare eller något så kommentera det i något inlägg som i t.ex detta eller så, så tar jag in det och gör så gott jag kan :).
Man kan ju säkert dela upp det med, men jag verkligen ÄLSKAR att skriva :P.
Nä nu ska jag sova..godnatt mina underbara läsare, tipsa gärna andra om ni vill :D:D.
Natti Natti! Sov gott med er!

P.s ni kan se mig och min flickvän på www.bilddagboken.se och sen gå in på hennes namn: Pudelfisken90

/Markow

Kommentarer
Postat av: Mor i huset

Fint Erik ska bli intressant att läsa din blogg. Om man får komma med ett gott råd så dela upp i stycken så blir det lättare att läsa Kram

2008-05-28 @ 05:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0