Kvällen närmar sig

Nu närmar kvällen sig och jag har nästan precis somnat...ja, jag somnade ändå :P.
Jag sov i ungefär 2 timmar, 2 härliga timmar.
Nu är jag hemma hos modern och har precis ätit mat, ska snart sätta mig vid spisen, dra igång fläkten och ta en härligt go cigarett. Som jag dessutom håller på att sluta med..jag ska absolut inte röka och det har jag lyckats sluta med rätt så bra, röker nu mera endast 2-3 cigg per dag. Förut var det mycket mer.
Det här med att skriva blogg börjar kännas riktigt bra..det har snart börjat sjunka in...jag har faktiskt en blogg, men jag vet inte om man måste göra reklam för den eller om jag får besökare automatiskt.
Men jag såg i alla fall att min Bompis skrev om mig på sin blogg och det var snällt gjort, hon brukar skriva så underbart fina saker om mig.
Jag har en underbart go vän med, Sofi som går med mig och Flay på skolan.
Sofi kan man förklara kort och enkelt:
En liten tjej med blont hår och lite osmart..men underbart underbart go tjej :).
Jag har känt henne länge och det känns bra.
Dessutom så har jag inte nämnt en sak..kanske för att det ska bli som en lite suprise.
Men det skriver jag om i nästa inlägg, ni får komma in och kolla då jag skrivit om denna lilla suprise.
Bäst ni har ögonen öppna...

/Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0