Natt

Nu är det natt och jag börjar bli trött, förutom att det är rätt varmt. Men en glad nyhet har jag och det är att datorn fungerar igen!! Nu är jag riktigt glad, jag kan spela på spelsidan som vanligt, kan ha sällskap av Jason Mraz som vanligt och kan skriva min blogg så ofta jag vill! Men ett problem, min f knapp har lossnat..den går inte att sätta tillbaka heller tydligen för det är någon grej på knappen undertill som har gått i sönder. Det är ganska jobbigt faktiskt för man kan nästan inte skriva i det tempot som man brukar, speciellt inte när det ska vara med ett f. Men turen är att jag kan skriva den  bokstaven i alla fall. Någon som har en aning om hur man ska göra för att få dit den igen? Har funderat på att limma dit den men är rädd att limmet hamnar på något annat ställe så antingen datorn går i sönder eller om knappen fastnar helt. Fick några skumma tips:

* Sätta fast knappen med ett tuggummi

* Hälla cola över datorn

* Strunta i det

Men ingen av dom metoderna fungerar troligtvis inte och jag har ingen lust att testa heller. Vill ju gärna kunna anvnda datorn.

Mitt liv ser rätt bra ut ändå, jag har otroligt underbara vänner och till och med några st faktiskt :).
Tänkte jag skulle nämna några, men skulle jag missa någon så är det absolut inte med meningen. Det får ni inte ta negativt, det är bara att nämna isåfall. Är ju rätt trött nu..

Jag skrev ner en jäkla massa vänner men kom inte ihåg alla och skulle man råka att inte nämna någon person så blir det nog ett jäkla liv :P.
Men jag skriver totalt istället:

Alla vänner på Onlinebandit
Alla vänner på Selma Lagerlöf gymnasiet
Alla vänner från Västervångskolan
Alla vänner från Elise Malmros gymnasiet
Alla vänner övrigt på internet
Alla vänner övrigt irl (In real life).

Det hade nog underlättat att bara skriva "Alla vänner jag har" men ville utveckla mig lite så gott jag kunde.
Förresten till dig "Bäbis" som du kallar dig på spelsidan..sorry att jag råkade kalla din syster för "fel namn" enligt dig men hon heter ju Sandra och då skrev jag Sanna. Fick sen reda på varför och det är ju för att din syster heter Sanna. Men det ska inte hända igen :P. Kram på dig.

Ikväll spelade jag en lååång turnering på den spelsidan som jag brukar hålla till på som varade i 4.5 timme, så det kändes lite drygt men jag kom i alla fall till final åtminstone. En vän i Malmö vid namn Amanda skrev till mig och frågade vad jag gjorde och jag svarade som vanligt "Spelar" då skrev hon "NÖÖÖÖRD" haha. Hon tycker att jag spelar dom dära spelen alldeles för mycket. Spelen jag lirar mest på den sidan är Yatzy och Färg Yatzy. Riktigt skoj och bra sysselsättning när man inte har annat för sig. Skulle egentligen ha pluggat men det blev inte, så jag får göra extra mycket i skolan imorn i stället (fredag).

Idag var det riktigt hot ute! Jag höll på att dö av varmeslag nästan...och så dum som jag är lade jag mig på soffan med min päls filt över mig som kallas pläd..jag höll ju på drunkna när jag vaknade, det var riktigt varmt. Men jag sov gott ändå i cirka 2 timmar. Jag får sluta med att sova mitt på dagen..det kan inte vara bra. Höll upp med det ett tag förut men sen ramlade jag dit igen. Suck.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer och det är ändå verkligen dags att lägga sig och sova..skönt:).
Ska upp om 5 timmar igen.

Jag tycker att det är ont om kommentarer i min blogg, det är ju alltid kul att veta vilka som läser och vad ni tycker om min blogg, förmodligen har ni inga synpunkter på den för ingen har klagat, förutom en och det var min moder:P.

Godnatt folk!

/Markow

Kommentarer
Postat av: trbn

Hääääääj Markow! Du har alldeles för mycket fritid ;) Man kan ju inte skriva så mycket som du gör. ^^ Men det är kul läsning, keep it up! :)

2008-05-30 @ 16:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0