Tragedi!

Hejsan vänner!!
Nu är det så här att när jag kom hem från skolan igår så sa modern "Datorn fungerar inte" jag tänkte "Shit! Mitt liv är över!". Jag gick runt där hemma, hade absolut inget att göra, lade mig på soffan och satte igång TV:n. Jag somnade och sov 1-2 timmar. Sköönt, förutom att det var väldigt varmt, men allt går. Det blev kväll och datorn fungerade fortfarande inte. Jag kunde inte gå in här och skriva blogg, jag kunde gå in och spela på spelsidan där jag vanligtvis är inne annars. Förvisso finns det annat i livet än datorn osv. Men jag har den vanesaken att jag sitter framför datorn en stor del av min fritid då när jag inte är med min flickvän. Är jag med henne så dumpar jag datorn helt. Men jag fick idén "Men jag kan ju plugga istället" så jag gick in på rummet, hämtade skolväskan, upp med grejerna på bordet och satte igång med mitt pluggande. Mobilen gick varm, just när jag hade något att göra, så jag höll på med mitt pluggande, tittade på TV, smasade och pratade lite i mobilen med först min kompis Sofi, sen med Felicia och efter det ringde Ida<3.

Datorn där hemma fungerar fortfarande inte så därför passar jag på att vara på internet i skolan mellan dom gånger jag pluggar. Men då går jag in på min blogg, på bilddagboken och så. Min bror kom med en tillfällig dator till oss vid halv fyra i morse men den är ju segare än en snigel en tråkig regnig dag.

En rolig sak var i förrgår när min kompis i Norrland hade läst min blogg, hon berättade en sak som jag inte tänkte på och det var att när jag beskrev Sofi så lät det precis som en beskrivning på henne med. Min kompis Sanna "Ängel" så för att förklara henne kan säga: Titta på Sofi :P.

Hoppas inte ni har gett upp hoppet för min blogg och tror att jag har slutat skriva, istället att ni fortsätter läsa i hopp om att få veta mer om mig och mitt liv. Jag ska försöka skriva i skolan i morgon med och hoppas på att datorn fungerar eller att modern har köpt en ny antingen idag eller i morgon. Annars blir jag utan dator i helgen, men jag ska ändå på kalas hemma hos Ida på lördag, jag ska dessutom avstå från alkohol för jag pallar inte med det längre, så det blir läsk hela kvällen, det är ju roligare utan alkohol som alla säger. Folk säger att det inte stämmer men dom ljuger, ljuger och åter ljuger ;).

Nu tjatar Daniela i min klass på att hon ska ha datorn så det är väl bäst att lämna över den :P.

Men ni får ha det super bra allihopa och ni som inte får tag på mig, har förmodligen mitt mobil nummer, annars ses vi om några dagar.

Hejdå!!

/Markow

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Goddagens!
Hoppas du får en bra dag idag! :)
Kramar!

2008-05-29 @ 12:54:12
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0