Välkommen till bloggens värld Markow

Hejsan människor :).
Nu har jag efter mycket funderande fram och tillbaka, kommit fram till att jag skriver en blogg.
Det är många som gör det nu. Överallt kan man se folk som bloggar om sitt liv, där de skriver om sin familj, sina vänner, sitt förhållande, sin skola och allt som det nu finns att skriva om.
Jag själv tycker att mitt liv kan se rätt intressant ut ibland, medan vissa dagar av mitt liv är lika med noll. Men det som är lika med noll, behöver man ju inte yttra sig om. Idén till att jag ville göra en egen blogg kommer från min Bompis Flay, efter henne gjorde hennes mamma en blogg med :).
Jag läser deras bloggar varje dag, skulle jag missa någon dag läser jag det en annan dag.
Det ska bli intressant att se hur många som fattar tycke för min blogg och jag hoppas att ni kommer trivas..skulle det hända att ni vill veta mer om olika saker, så skriv det i något inlägg till mig så ska jag göra det bästa jag kan. Skulle ni vilja veta mer om annat i mitt liv så skriv det med :).
Nu ska jag skriva lite om vad som hänt denna dag..

Idag så var jag i skolan och pluggade och hade skoj, satt kvar på skolan med läraren och två andra elever till ungefär 15.30 och därefter cyklade jag hem till farsgubben och satte mig här en stund, efter en stunds telefonpratande med en kompis. Snart har jag tänkt cykla vidare hem till modern och försöka plugga på min svenska lite. Den ska helst bli klar innan sommarlovet, satsar på mvg.
Ibland om dagarna brukar jag lägga mig på soffan efter en jobbig skoldag, men jag vet inte om det blir idag..vi får se;).
Jag ska försöka komma in och skriva lite ikväll också, så får ni läsa mer om mig.
Nu ska jag umgås med farsgubben lite, sen cyklar jag vidare på andra äventyr.
Ha det bra alla där ute i den vida världen!

/Markow

Kommentarer
Postat av: Susanna

Kul att du kom igång med en blogg.Kram/Sussie

2008-05-27 @ 18:01:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0