3,5 timme?! :S

Hej.
Snacka om att sova bort sitt liv :S. Jag gick hem från skolan för att jag mådde inte så bra, (Gör jag inte nu heller), la mig på soffan och sov i 3,5 timme. Skönt värre förstås :). Jag vaknade nyss, så nu sitter jag och skriver i min blogg och äter goda grillspett som mamma köpte på City Gross för 10 kr st för ett tag sen. Plus ris :). Svin gott. Har lite stark chilisås på med, ännu bättre :D.

I förra inlägget skrev två tjejer till mig i kommentarer. Den ena var min alldeles underbara kusin vitamin Elina,
Hon skrev om en dikt som jag skickade till henne för ett bra tag sen. Hon skrev med fina saker om mig :). Det var verkligen roligt att läsa. Jag blev rörd :$. Men tack kusin vitamin! :D. För er som vill läsa det så gå in på hennes blogg och läs där det står 16:e spetember:
http://elinalu.blogg.se/



Den andra som skrev var min kompis söta lilla Vivi. Hon skrev och förklarade "APU". Det är sånt som uppskattas, kommentarer och gärna lite om vad jag har skrivit, både något jag har kallat för fel namn eller förklaringar på saker och ting. Vivi skrev så här:
"APU = Arbetsplatsförlagd utbildning
Kramis Vivi"
Hennes blogg:
http://vivivov.blogg.se/

Nu ska jag gå och roa mig framför tn:n en stund. Har ont i huvudet :(.
Kram på er!

P.s Puss på dig, du vet vem du är<3

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss <3

markow du är underbar och du betyder jätte

mycket för mig verkligen :)´

och jag är så glad jag har dig , jag

älskar dig min vän , glöm aldrig bort att jag

finns här för dig . tack för allt <3

2008-10-06 @ 20:12:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0