Aj

Hejsan folk.
Jag har lite ont i magen men jag hoppas att det försvinner snart. Så jag är hemma från skolan idag i alla fall. Men jag hoppas på att få komma till skolan imorn så jag kan få umgås med Vackrast<3.

Just nu sitter jag då framför datorn och dricker kaffe medan min ena bror Jimmy sitter vid bordet mittemot mig och mamma stökar runder som vanligt :P.
Jag sitter och försöker hitta nummer till jobb jag ska söka. Jag vill ha ett jobb som jag kan jobba med på helger medan jag går i skolan. Studiebidraget är ju ganska lågt för tillfället. Visserligen höjs det efter jullovet har jag hört, eftersom jag fyller 20 år det året.
Det vore passande med ett jobb på helgen med ob-tillägg och grejer :).

Ska svara på ett inlägg som My har skickat igen och du frågade mer om min utbildning..jag läser omvårdnad, matte, engelska, svenska, naturkunskap, social-omsorg, retorik och något mer. Jag vet inte om det är något annat du undrade om egentligen men fråga det isåfall :).
Känns nästan som att jag borde ge dig min msn eller något :P.

Nu ska jag gå och titta på tv, se Hem till gården och Våra bästa år.
Ha det gött alla där ute i vimlet!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss <3

iw , lycka till med jobbsökandet vännen

jag håller tummarna för dig.

om inte annat kan vi sätta oss ner båda två

en dag och hjälpas åt :D .

älskar dig min vän du betyder mkt .

hoppas du mår bättre snart så krya på dig.

saknar dig .

2008-10-07 @ 12:42:21
Postat av: tuss<3

http://naallen.webblogg.se

haha , nu har jag börjat på allvar :D

2008-10-07 @ 14:02:50
Postat av: My

Tack för svar, du får gärna adda mig på msn. Vore trevligt att prata lite mer! /My

2008-10-07 @ 14:18:09
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0