Armarna blir för långa snart!

Godkväll!
Ikväll är ingen bra kväll :P. Erica vill att jag följer med henne på fest och Tuss vill att jag följer med henne :P. Men jag försöker slå två flugor i en smäll. Gå med Erica, som frågade först. Sen träffa Tuss :). Vill ju inte svika någon, jag är nog för snäll eller något.

Erica, du är underbart go! Min absolut underbara festkompis<3 Min underbara promenixkompis med :D:D. Trivs så bra med dig. Du har gett mig så mycket, du ska få tillbaka det sen, det vet du om<3 Tack för att du finns :).

Tuss, du är underbar med på ditt vis :). Men det är ingen höjdare att du och jag är fulla ihop på samma ställe. Du vet vad jag menar, tjaffs och grejer :P. I och för sig brukar det bli ändå, men det är nog bara för att vi är så bra kompisar<3 Vågar säga vad vi tänker och tycker till varandra. Du är min underbara vän. Hoppas du vet det<3

Sen har jag en hel drös med andra underbara kompisar med!!<3 Tack för att ni finns med. Utan er vore livet meningslöst. Ni finns för mig när det gäller och jag gör så gott jag kan tillbaka<3

Och ni som är värsta stammisarna i min blogg som läser och kommenterar om olika saker och ting, kommer med hjärtvärmande kommentarer<3 Utan vetskapen om att ni läser min blogg, vet jag inte om jag hade skrivit. Det hade ju varit onödigt att skriva om ingen läser förstås :P.

Ni mina underbara släktingar där uppe i Norrland som läser, det känns underbart ändå :). Eftersom jag saknar er som tusan. Vill ju träffa er nu. Synd att det inte är gratis att flyga upp till er<3 Alla mina underbara 9 kusiner, mormor & morfar, gammel-mormor, morbror, moster och hela baletten<3

Samt min underbara mamma som kommenterar lite då och då, men du läser min blogg varje morgon. Så fort jag har skrivit<3 Tack för att du finns mamma. Du vet att du betyder mycket för mig<3 Utan dig hade detta inte varit en blogg om mitt liv, utan dig hade jag inte funnits till. Bara synd att den som hjälpte dig göra så jag kom till världen skiter i mig. Men du finns för mig i alla väder. Vi har bråkat, gråtit och varit hel osams. Men vi har alltid blivit sams. Med dig kan man prata med om allt<3 Tack för att du har funnits där för mig. JAG ÄLSKAR DIG MAMMA!<3

Nu ska jag gå och göra mig i ordning. Vi hörs och ses gott folk. Kram på er i massor!!!<3<3<3

Ha det gött!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

Jag håller med dig bubben ,

vi är så bra vänner så därför bråkar vi

haha iallafall när vi är fulla och jävlar

tur är det , att det är då vi bråkar

för när vi är nyktra är vi som bäst ihop

haha jag älskar dig vännen , och är tacksam för dig <3

2008-10-25 @ 20:16:46
Postat av: My

Hoppas i vilket fall som helst du får en trevlig kväll - vad du än väljer att göra :)

2008-10-25 @ 21:22:24
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0