Bang! & Smutsen är borta!

Godkväll godkväll!
Är sjuk :(. Men annars är det väl rätt okej. Sitter och göttar mig framför datorn i soffan och glor lite på tv samtidigt. Det är mysigt :). Det enda mysiga är att jag hostar som tusan i det..tråkigt men det får man väl stå ut med.

Jag gick hem från skolan idag för detta skit..men vad skulle man göra :S.

Angående rubriken så är det för att jag visste inte riktigt vad jag skulle döpa den till. Så jag stal idén från My. Sorry My men jag tyckte det lät roligt, med tanke på Cilit Bang reklamen :P.

Det blir inte så mycket skrivet ikväll, orkar inte skriva så mycket mer, känner mig hel sjuk.

Men ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss<3

ska vi ta varandra i hand vännen ?? :)

älskar dig .

2008-10-20 @ 22:41:34
Postat av: My

Lugnt att du tog min rubrik, tycker den är klockren :D

2008-10-21 @ 12:30:38
URL: http://mylika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0