Barnvakt och bullätande

Godkväll mina vänner.
Jag kom precis hem från min polare, där jag har varit barnvakt ikväll från kvart i sex till ungefär klockan nio. Sen stannade jag kvar ett tag till och hjälpte till med barnen medan min kompis gjorde lite andra saker i hemmet. Sen satt vi och tittade på tv och åt goa varma bullar och drack läsk och såg "Paradise Hotel". Jag tycker om den serien :). Den är faktiskt bra.

När jag var barnvakt till dessa små underbara barn på 8 och 10 år, så satt vi tillsammans och tittade på tecknat hela kvällen på "Toon Disney" eller vad det heter. Det kom sex avsnitt av "Lilo och Stitch". Det var rätt kul ändå :). Efter mycket busande med barnen satt vi och tittade på det :). Mysigt.



Nu är jag väldigt trött och hängig, så jag ska snart gå och lägga mig. Ska borsta gaddarna och tvätta ansiktet och sen sova riktigt härligt i min riktigt härliga kalla säng :D.

När vi såg "Lilo och Stitch" märkte jag att vissa av dom figurerna kallades för olika siffror. Tänk om vi människor med hade gjort det, istället för namn. Snacka om rörigt det hade blivit :S. Typ: "Kom 121:an så sticker vi till kiosken" "Vad du är vacker 168:an".

Jag vet att jag har konstiga funderingar och tankar om saker och ting, men det får ni stå ut med :P. Ni skulle bara se hur det ser ut i min hjärna och tankegång. Ni hade nog bara gått er väg :P.

Godnatt på er!

M.V.H Markow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0