Bio

Hej hej folket.
Ikväll var jag på bio med Vackrast, hennes tjejkompis och den kompisens kille. Dubbeldejt :).
Vi såg filmen "Step brothers". Skit bra var den och helt genomrolig :). Jag skrattade nästan ihjäl mig genom hela filmen. Vi såg den i Malmö. Ni som inte har sett den, ni borde se den :D.



Jag var precis hem om hos min polare och hämtade min skolväska. När jag väl kom dit så fick jag en påse tröjor av henne med som hon fått genom sin bror. Tröjor är vad jag behöver ändå så det var skit schysst.
Där var några riktigt dyra tröjor och fina var dom med :).

Nu har jag tänkt gå och sova så jag kommer upp i tid imorn. Ha det gött alla där ute i vimlet :).

Godnatt!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Ellen

Jag har stor lust att se den där filmen :D

2008-10-06 @ 17:57:25
URL: http://ee

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0