Blåsväder

Godmorn!
Allt bra med er hoppas jag :): Det är då bra med mig. Jag vaknade för en stund sen.
Det har regnat och blåst mycket i natt tydligen, blåst har det gjort länge. Igår höll jag på att flyga iväg, och för det krävs det mycket så det är nog rätt illa med denna vind :P.
Mamma berättade att hon höll på att flyga iväg med cykeln i morse.

Vad händer med denna värld egentligen?
Har vi verkligen förstört den så mycket?
Är detta vårt fel?
Det finns så många frågor man skulle vilja ha svar på.

Jag ska då gå på bio idag med en sötnos och hennes kompis och kompisens kille :).
Så om jorden ska gå under, får det vänta tills vi har varit på bion :P.

Nej, nu måste jag gå och göra i ordning för dagen, duscha och sånt härligt.
Ha det bra där ute mina små vänner :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Sara "Rödett" Olsson

Blåst och ruggväder hör till hösten och vintern. Vädret är precis så som det bör vara. Tråkigt att solskenet är över, men så är det här. :) Party helg nästa helg!

2008-10-05 @ 14:10:44
Postat av: vivi

Ja för jäkla dåligt väder! =/ Borde fan vara sensommar och inte höst redan nu.

De var kanske bättre förr =P

Hoppas allt är bra vännen!

Kram Vivi

2008-10-05 @ 15:58:41
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0