Bra, roligt? Dåligt, tråkigt?

Hej vänner.
Det var tänkt att Frida skulle komma hit ikväll men så blev det tyvärr inte, men jag förstår henne. Trött efter det hon slitit med idag.
Men vi ska ses imorn :D:D. Så det ser jag framemot.

Nu ligger jag i sängen än :S. Men man har inte så mycket annat att göra ibland. Känns bättre i magen med dessutom, så det blir skola imorn. Går inte så länge i skolan på onsdagar ändå.

Tack Tuss för bilderna du ger mig :). Minns att du har en del bilder på mig. Så det kan nog bli bra :D.

My kommenterade igen, och skrev att hon har mig på blogg koll :). Vet inte riktigt vad det är men det låter positivt :P. Hoppas att du gör mig tjänsten och tipsar andra om min blogg, gärna att fler gör det. Är det fler som läser känns det ännu bättre att skriva, eftersom då vet man att bloggen blir läst av många. Då kan man få fler och nya idéer som saker att skriva och folk kan komma med tips :D.
Det är inte det att jag känner mig som en dålig bloggare och inte har bra fantasi. Det är jag och det har jag :). Men det vore roligare att uppfylla folks önskan och få bloggen lite mer som andra vill läsa den. Vill inte sitta och skriv en tråkig blogg som folk plötsligt tröttnar på :P.

Nu är jag nannig i ögat och ska gå och lägga mig, ligga i sängen under täcket utan datorn och glo vidare på "Shark" :D.

Godnatt mina vänner där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss <3

Det är underbart att läsa din blogg

jag ska vara ärlig , dt var tack vare dig

jag fick min idee om att börja skriva

och att börja skriva igen

älskar din blogg älskar att läsa för ibland

skriver du ngt riktigt intresant och

ibland är det bara så mys att sitta och bara läsa

du är verkligen en underbar vän som jag ärså

glad att jag har . Jag finns här min vän

vad som än händer har vi än sålänge hela tiden

hittat tillbaka till varandra och dt kommer vi

alltid göra , och tack tack så mkt <3

2008-10-08 @ 00:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0