En död söndag

Govkäll damer och herrar.
Nu är det kväll och jag har lite tråkigt, som jag haft resten av dagen med. Förutom när jag var hemma hos Linda, där jag träffade Emelie och barnen<3.
Det fick mig å bättre humör ett tag.

Har pratat en del i telefon idag med olika människor och smsat och haft mig.
Suttit här framför datorn och surfat runder.

Mitt förra blogg inlägg blev nog lite sorgligt, men just då och nu oftast känner jag lite sorg. Det är jobbigt men det verkar inte försvinna.
Klart att det finns glädje kvar, men det verkar inte vilja komma fram riktigt idag.

Jag ville verkligen gå på retoriken i skolan imorn men nu känner jag mig riktigt jäkla sjuk. Helt över förkyld och känns som det är en groda i halsen som jag försöker hosta upp. Svider i halsen och jäkligt. Huvudet värker och verkar nästan sprängas när som helst.

Tack för alla fina kommentarer jag får hela tiden :).

Nu ska jag glo vidare på en film på tv3 med Cameron Diaz. Ha det gött alla där ute och godnatt om vi inte hörs mer ikväll.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

Krya på dig vännen <3

2008-10-20 @ 10:13:34
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0