En groda i halsen?

Godmorn!
Nu är det måndag igen och skola igen..suck! Men det tråkigaste just med denna dagen och kanske denna veckan är att jag håller på att hosta upp mina lungor snart känns det som. Det är jätte jobbigt. Jag är helt över förkyld. Så säger mamma och viftar med pekfingret: "Du ska till skolan ändå, du har ingen feber" då kan man bara säga "Jaja, okej då".

Jag får ta bussen till skolan åtminstone :). För den kedjegrejen som sitter på cykeln så man inte ska kladda ner byxorna, har lossnat. Så jag får välja..gå till skolan, NEJ TACK. Inte till gullstrand :S. Ta bussen...JAA! Det gör mig inget :P.

Det känns som jag har en groda i halsen :S. Skit jobbigt är det..men jag får väl stå ut..

Nu är kaffet uppdrucket och klockan börjar närma sig busstid snart. Bussen går fem i åtta. Missade den förra, så jag blir cirka tio minuter sen.

Ha det gött alla!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Mor

hmmmm så blir det om man har en elak mor

2008-10-20 @ 07:50:11
URL: http://markow.blogg.se/
Postat av: vivi

Man ska inte anstränga sig för möe när man är krasslig!

Och de är bra att du lyder mamsen ;)

Kram!

2008-10-20 @ 10:15:22
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0