Sluta röka? Öppna en L&M cigg

Godmorn!
Sitter här och segar lite, kaffet är uppdrucket och ciggen är slut :S.
Men mamma är snäll, får lite cigg av henne då och då :). Jag har inte så mycket pengar för tillfället så.

I skolan igår stod jag, Jonna, Sandra och Sawsan stod utanför skolan och rökte, Sawsan fick en cigg av mig. En utländsk L&M. När jag hade rökt klart min cigg sa jag att jag skulle visa för tjejerna vad som gömmer sig i ciggen.
Jag släckte fimpen, öppnade upp den och visade innehållet. Sawsan höll på att spy :S.
Det är en sak i ciggen som jag har upptäckt. Öppna en L&M så ska ni själva få se om ni inte redan vet om det.
Först när man öppnar ciggen så kommer det ett litet filter som är jätte litet. Där bakom finns det ett filter till som ser lite smått äckligt ut.



Jag tror inte att Sawsan kommer röka i fortsättningen :P.

Nu ska jag gå och göra ve mig och dra till skolan.
Ha det gött alla där ute!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

De låter äckligt :S Mår redan illa xD

Tur jag inte röker.

Hoppas vi kan ses snart

Kramisar din vän Vivi <3

2008-10-17 @ 10:22:13
URL: http://vivivov.blogg.se/
Postat av: Pedobear

Hejsan!



Jag såg på din bdb att du hade en katt som du hade döpt till Pontus, varför heter den Pontus? Är det efter din kusin (som jag såg på bdb) eller är av någon annan anledning?

2008-10-18 @ 16:52:41
URL: http://pedobear.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0