Fredagkväll :)

Hej vänner.
Hoppas att allt är bra med er :D:D. Med mig är det toppen :).
Är nu hemma hos en polare och ska om en timme vidare till en annan polare och umgås :).

Imorn ska jag på filminspelning. Det ska bli spännande. Först musikvideo och nu en film. Känns roligt.
Efter det ska jag hem till min polare och hjälpa till med en hylla, men efter det vet jag inte vad som händer, någon som har något förslag?

Fick en fin kommentar från min underbara kusin vitamin, Elina :D. Tack för kommentaren. Det är alltid kul med kommentarer. Men det var oväntat från just dig :). Hoppas ni är fler därute som läser.

Jag skriver mer imorn om dagen och så om vad som händer.

Ha det gött alla där ute!

P.s Förslag på vad jag kan skriva i min blogg är alltid välkomna. Diskutera ett vist ämne eller om vad som händer härnäst och lite sånt :).

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Elina

hihii, ja det är klart :) Har du läst mitt blogg inlägg som jag skrev den 16/9? "något som kan göra en glad en tisdag?" Läs det, jag tror du blir glad då ;D kram

2008-10-06 @ 15:10:23
URL: http://elinalu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0