Gammal säng ut, ny säng in!

Godmorn!
Har inte skrivit på ett tag men det har inte riktigt blivit tid till det. Har hänt en del på sistone och jag har varit ute nu två dagar i rad. Både fredag och lördag. Det är inte ofta det händer. Men det blev inte så mycket alkohol i lördags, fast det gör inte mig så mycket. Jag är bara ute efter att ha roligt ändå :).

Gårdagen började med att jag och mamma stack till Ikea och handlade en säng, en dubbelsäng som jag ska ha på mitt rum. Den förra gick i sönder till slut.
När vi väl var på Ikea, skämde mamma ut mig :S. Hon gick fram till en i personalen vid ingången och sa att vi skulle köpa en ny säng för hennes son hade ******* sönder den förra. Det var riktigt pinsamt :S. Haha så skämmigt det var :P.

Men nu på morgon skruvade jag ner sängen och har lagt resterande bitar i hallen som sen ska kastas. Den nya sängen kommer mellan 09.00 - 13.00. Så det är bara att avvakta och se när vi får den :). Det vart en fin säng.
Vi tittade först på en säng, men den såg ut som rena plockepin. Såg ut att gå i sönder när som helst. Mamma sparkade på den för att se om den var hållbar :P. Men nej. Så till sist hittade vi en för 995 kr :).
Därefter stack vi till restaurangen och åt köttbullar med potatis och go sås :D. Det var riktigt mysigt och gott :).
 

Aspelund Sängstomme, Antikfärg
995 kr

Igårkväll vart det att bli hemma hos polaren Linda och barnen. Sitta och snacka skit och dricka kaffe, röka en cigg. Var där i några timmar och sen stack hem och mös :).

Just det, jag har glömt berätta en sak..beredda på att få veta?
Okej! :D. Men i alla fall så sökte jag ett jobb i förra veckan och två dagar senare ringde de :D:D:D. Det vart lite 20 frågor på telefon och sen sa tjejen i luren: "Vi hör av oss". Hur positivt låter det? :P. Det är ju det klassiska när man träffar en tjej, sen skiljs åt. Så säger hon: "Jag hör av mig". Visst :P. Hehe.

Nu ska jag gå och göra mig i ordning och invänta sängen.
Ha det gött!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: tuss

skoj ju : ) .

lycka till med nya sängen.

2008-10-27 @ 18:16:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0