Godmorn! :D

Godmorn gott folk.
Jag vaknade av mitt skrikande larm precis. Jag känner mig otroligt trött, mer trött än vanligt på något vis. Synd att man inte har sovmorn. Men jag får väl vänta tills jag kommer hem från skolan, så jag kan sova ett tag :P.

Vackrast är på APU nu ett tag tydligen, så jag lär inte träffa henne i skolan på ett tag :(. Men tur att man kan träffas på fritiden :P.
Jag ska inte på APU förrän efter julen :(. För er som inte vet vad APU är för något så kan jag berätta att det är praktik, som man har under ett antal veckor. Minst 4 veckor tror jag det är.
När jag ska ut på praktik, ska jag jobba med handikappade :). Det är det jag är intresserad av, jag vill ju bli personlig assistent så :).

Nu ska jag gå och kasta en spann vatten över ansiktet och göra lite nytta inför skolan.
Ha det gött alla där ute!!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: My

Intressant att du vill jobba med handikappade. Vad är det för utbildning du går förresten? :)

2008-10-06 @ 08:21:19
URL: http://mylika.blogg.se/
Postat av: vivi

APU = Arbetsplatsförlagd utbildning



Kramis Vivi

2008-10-06 @ 15:32:36
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0