Godmorn!

Godmorn vänner.
Nu har jag precis vaknat och sitter framför datorn, data-nörd som man är :P.
Ska sitta här lite, sen sticker jag till skolan.
När jag slutar skolan kommer Frida hem till mig :).
Ska bli skönt att träffa henne.

Det känns inte som att jag har så mycket att skriva just nu, mer än att jag lever :P.
Jag skriver dikter annars på fritiden och så, skulle vilja dela med mig av dom här..jag funderar på det och någon skulle jag kunna skriva hit. Så då får man hoppas att någon här ute tycker om dikter.
Har fått ihop en hel pärm snart med dikter som jag vill få ihop till en bok :).

Nu ska jag vidare. Ha det gött alla!

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

Fan Erik du är poeten själv! Klart som sågspån att du ska lägga upp dina dikter här, kanske inte alla men nån =)

Ha de bäst!

Och glöm inte nu de du inte fick glömma!

Kramis Vivi

2008-10-08 @ 10:32:23
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0