"Hej det är rörmockare Per"

Hejsan.
Nu är det kväll och jag har precis vaknat :P. Jag var jätte trött efter skolan, gick ju upp klockan fem i morse hehe.
Nu när jag sov vaknade jag av att mobilen ringde, en människa sa "Hej! Det är din rörmockare" Jag tänkte "Jag har ingen rörmockare?". Men jag kände ändå igen rösten. Jag kunde inte hålla mig för skratt och det brukar inte heller busringarna heller kunna som ringer mig. Så Linnea som jag har känt sen jag var ruskigt liten, kunde inte hålla sig. När hon sa "Jag är rörmockare" en gång till och sa att hon heter Per så gick det inte längre. Så frågade jag "Är det kanske inte Emma Rodin, eller Isabell?" Då skrattade de jäklar i det. Haha roligt busringning det där.
Hoppas ni lyckades charma andra där ute :P Haha.

Jag är van vid busringare, men fattar inte varför jag blir offer varenda gång :P. Kan någon berätta det? :P Hehe.

Nu ska jag ner till Maddes Café. Ska fika med min tjejkompis.
Ha det gött!

P.s Tack för alla fina kommentarer, tjejer :D:D:

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: vivi

Jag tycker mest när jag ringer att du säger en massa VA? VA? VA? xD

Kramkalas!

2008-10-13 @ 22:28:22
URL: http://vivivov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0