Jogga? Haha :P

Godmorn alla där ute! :D.
Hoppas att det är bra med er :).

Nu vill jag veta:
  • Tycker ni jag skriver för lite eller för mycket i min blogg?
  • Vad tycker ni om mina rubriker, är dom för tråkiga och för korta eller tvärt om, eller annat?
  • Borde jag skriva mer om annat?
Jag vet att jag själv bestämmer över min blogg hur den ska se ut osv. Men det är ändå kul att veta vad ni tycker :D:D.

Sitter här nu på morgon som vanligt och dricker mitt kaffe :P. Ska snart sätta mig vid fläkten och röka en go härlig cigg :).

Men det ska jag sluta med snart. Ska sluta med sånt onyttigt.
Vet ni vad jag har fått för mig? Att jag ska börja springa/jogga. Hur tusan ska det gå till...:S. Men andra har lyckats, så då får väl jag kunna göra det med. Men ingen får se mig springa :P. Haha. Nej men det kan nog bli kul.



Äsch..ni får ha det så bra :). Ska försöka skriva mer i förmiddag.

M.V.H Markow

Kommentarer
Postat av: Tuss<3

hajja markow , fan va bra du är <3



. visst ja tycker du skriver för LITE

för lite dikter och så .

. dina rubriker är bra, eftersom att dem oftast

passar in med din blogg :D du är toppen

. DU BORDE SKRIVA MKT MER <3



jag ser fram i mot att få läsa din blogg varje

dag 15 g om dan haha överdrift men ändå .

jag älskar din blogg och jag älskar läsa

OCH ÄLSKAR DIG . jag hajjar på dig vännen

du kommer fixa det , stolt är jag <3

2008-10-23 @ 10:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0